Jag vill knaaarka!

"Jag vill gå på reeejv!
Jag vill knaaaarka!"
(fucking åmål)

Faak asså, helt länge sen vi var ute och rastade benen.
Helt megasugen på att bara snurra loss. FÖR FAAAAN!
Leka tomte och flamsa loss som en vilsen påskgumma på speed?
 Jag är ingen tomte? (gms @ Halvandet 2007)

Kör lite hemma-flum.
Astrix - Fire is the morgonshit! Finns ingen bättre start på dagen.
Fast idag kör jag lite Shiva Chandra för att komma igång. Just nu "gecko",  kvackande underbar!
" Shiva Chandra-Change Of Air " :


Neee, för vi är inga tomtar?
(Basecamp 2007)
image866
(Brostampet 2007)
image865

Ne, dona och bli klar... JOOOOBBA!
Hem om och Stockholm nästa, ÄNNU tidigare avfärd =(

Trevlig helgen på eder alla! Hahaha!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste stressa. ...

Mindre ql

2008-04-04 @ 15:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0