Intressanta dagar?!

Det har varit två mycket intressanta dagar nu.
Så mycket man hinner uppleva och se. TOKIGT!

Efter tisdagens röjj så begav jag mig för att jobba.

När man är lite bakis sådär så kan flott vara gott, gott men fyyyy!

Eftersom jag har blivit kockens lilla försökskanin och upplärnings-projekt så var det nya tag i onsdags.

Vad fick jag för bakismat!? Jo den jäklen tryckte i mig en PILGRIMSMUSSLA!!!
Uuuuh!
Först lite terapi-arbete då jag fick känna och klämma samt bekanta mig med denna lilla "varelse".
Sen skulle jag fantamig äta fanskapet också. Försökte smaka utan att göra miner (vilket hon inte uppskattar när man gör) och tuggade, och tuggade OCH TUGGADE! Kände hur saken växte i munnen och den ville ju aldrig försvinna. Fick till slut svalt saken.
Ingen höjdare! Men jag fick ner den och jag tänker inte prova igen!!!
Knepig konsistens och mycket underlig smak.
Ryser bara vid tanken nu. Uuuuh!

Sen hamnade jag i baren där jag satt och glodde fotboll (United-Roma) inte allt för möhe folk så det blev till att glo fotboll, vika servetter och putsa bestick. Hejja hejja!
Sen kilade jag hem efter nån extratimme.

Igår var en MYCKET underlig dag.
Tog mig en promenix på dagen (skönt att inte vara bakis liksom) =P Sen hann jag sola en tur (solabstinens) och kilade sen hem. Kommer hem till en blinkande dator: CARRO, VILL DU FÖLJA MED MIG TILL CYPERN!?
Haha vem vill inte svarade jag!? Men eftersom det skulle ske under falsterbo fick jag avböja. =(

Sen var det time att kila till jobb. Även denna dag hamnade jag i baren (den skandinaviska som blivit mitt andra hem?) under matchen. MFF- Elfsborg. Som tur var så hände inte mycket under själva matchen så jag satt mest och glodde på själva matchen. Hade ju hellre varit på plats. =( Men men.
Nu får dom allt step it up asså! För faaan!

Sen när jag skulle sluta bytade jag tid med en av töserna som ville ta en öl med kocken vilket som inte gjorde mig något. Fler timmar=bra timmar!
Stängde till sist ner min del och begav mig in i andra för att sedan få sluta.
DÅ var det min tur att ta "en" öl, samt vara sällskap till siste kvinna på plats.
Under dessa två timmar hann man se MÅNGA märkliga saker.

* "Vår" rörmockare askalas (lessen för mif-historien) som ramlar in i ett skynke och välter allt och slingrar in sig i ljusslingorna. =/
* Ett lesbiskt par som raggade dricka av två medelålderskvinnor. =/
* Ett äldre par som satt och RIKTIGT grovhånglade ofentligt för att sedan dansa bort till sin taxi. NASTY!
* Två äldre herrar som "fann varandra" genom att spela dart.

Sen blev jag utskälld för att ha gett ut "dåliga" White Russians, sur mjölk med klumpar i =/  (tills hennes kille, stammisen, berättade att det inte ALLS var jag utan en av dom andra som gjort detta) och då bad hon om ursäkt med pussar och kramar. Hm tack. Skulle då aldrig få för mig!

Blev polare med en brutta som berättade sin livs historia om någon blond bekant till henne som raggat på hennes kille som hon skulle ÄTA UPP!
Jaha sa jag och försökte vara förstående.

Som avslutning på denna knepiga dag kommer det in en kille DANSANDES som en pajas (antagligen hans stil) i en tröja från ca 90-talet. (vilket som syntes)

Nä!
Mycket skratt och nästan ett par tårar också.
Som sagt, när denna märkliga miffare försöker sig på lite äventyr gick jag in i disken och ställde mitt glas och sa HEJDÅ! Så roligt ska vi INTE ha det vare sig du är den ena eller andra. Knepiga typer dessa hockey-folk... Haha.

Så jag cyklade hem babblandes med Cicci i handen. INTE det lättaste.

Sen efter lite spel (SKITSPEL) så var det dags att somna till en film. Har blivit så  bortskämd på den fronten. MOGET!

Vaknade i morse av en ilsken pappa som IKKE var nöjd med MFF igår vilket han ville berätta mitt i min nyvakenhet.
Men inte bara det, jag som känt mig halvkrasslig nu ett tag (som jag skjutit upp med piller och dylikt) vaknade lite sådär DUNDERFÖRKYLD i näsan! Haha. ROLIGT DÅ!

Nä, en snabbkurering och sen är det jobb som gäller i kväll.
Stänga... sent. KAOS?

Men i morgon blir det bus!
2 banor bokade. Nu ska jag bowla skiten ur er hahaha!
Min lediga dag och jag ska då jeklar i det bli gasad till max!
Cicci? HÅLL I MAJ!

Peace out nu är det helg town!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Hellre en Cicci i handen än 10 i skogen!

2008-04-11 @ 13:54:40
URL: http://princeccan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0