"I was gonna go to work but then I got high"

Säger jag att nu jeklar ska jag bli i gasen så lever jag upp till mitt löfte! Tjooo flöjt!
Skepp o´hoj!

Allting luktar popcorn. WHOOOT!?

Vad faaaaaaan hände!?
"jag är nog lite smått ÖVERSERVERD nuuuuu"

För fin för att köa som vanligt folk. JAPP!

Jag är Tazy och jag "vaknar" med personlighetsstörningar. HAHAHA!
Sån e jaaaao!

Den som man tror är någon, är någon helt annan och den som kanske egentligen inte var den man trodde var den i stället!

To you my darling... Behöver jag nämna något namn? =)
(yeah heeeay, la da dada da dat daaaa)

Because I Got High *lol*

Just love it!


Vadfan, hur ska man kunna jobba nu liksom!?
Mindre än två timmar innan man ska ha fejjan på plats och mintandedräkt. Kommer bli en låååång afton.

Hade jag haft en bulle så hade jag ätit den!
Hade jag haft en cykel hade jag INTE kunnat cykla, men så kan vi inte ha det!

Asså jag fattar INGENTING!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ingen skriver inlägg som du och ingen fattar dom som jag. Det är haaaarlet!

2008-04-27 @ 22:18:24
URL: http://princeccan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0