Hur ska detta sluta!?

Det blir nog den stora frågan.

Dunderförkyld?
Förnekar det till max!
Har "skjutit upp" det länge nu. Sen gick det inge mer.

Känner mig som ett vandrande apotek med små inslag från natur-hitte-poo.
Måste fylla på lagret nu asså.

Vaknade i morse och då var det kört.
Försökte sova bort det lite men det ville sig ikke. Så jag kilade upp för att prega i mig lite trammisar och hostmedecin (lite kul kan det faktiskt vara att vara sjuk). 
Man måste ju leva upp till sitt rykte från "knarkar-bussen" hahaha.

Nu är jag HELT waak in the head.
Pratade med Cicci innan, hon förstod vad som stod på när jag fnissade åt hennes sytrådar. =)
Småvimsig och gör knepiga saker här hemma. Vill sig inte helt asså haha.

Har försökt klura och pussla ihopa kvällen. Är väl OKEJ nu, inge mer. Blev inte helt rätt ÄNDÅ.

Får väl ta och bli färdig nu. En bag-in-box och trevligt sällskap väntar.
Förfest i Västra Hamnen.
Bowling på Big Bowl.
Fortsättning följer? Haha.

Uch, vad allt bara går i slowmotion förutom klockan.
Isha!

Peace out förkyld-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0