Helgen ju!

Mellan min dunderförkylning och alla dramatik på jobb så har det ju faktiskt varit helg! (för en halv vecka sen) hahaha!

Jobbar en hel del nu. Alla dagar denna veckan. Tog ledigt lördag för att jobba i Göteborg. Ska bli så kul! Töserna samlade igen. Yiiipiee!

Att det blivit mer på krogen kan bero på all dramatik där.
En säger "detta behöver du inte säga till..."
och den andra säger "kan jag prata med dig utan att du säger något"

ALLT snickesnack leder till drama och undvikande och jag flyter emellan som ingenting. Jobbigt!

Hur som helst.
Efter jobbat en kaotisk fredagkväll/natt så var det bowling som stod på schemat för lördagen.
Efter massa strul och meck så fick vi ihopa 11 personer. Inte illa pinkat!

Jag som var bedrövlig och tyckte massa synd m mig själv fick till slut rätt på det mesta och jag och Cicci begav oss till Västra Hamnen för att förfesta hos Samme och Carro.
Tittade lite på "Hjälp" och helt plötsligt var det tid att åka!
Jag fick äran att sitta i bagageluckan på taxin SAMT att jag fick lov att röka i bilen. DET är pluspoäng hos "taximan" som jag kallade honom.
   
Förfest. Hjälp. Fram i taxin. Bak i taxin.

Därpå var det samling utanför Big Bowl. Möte upp Jögen med hans tös och för att slippa stå ute så kilade vi in för att möta resten där nere. Jag blev plötsligt JÄTTERIK och snart därpå lika fattig igen. Sist men inte minst dök Mickeman och Heidi upp samt Peter och Jöhnk (?).

På med skorna och leta rätt på våra banor.
Sen delade vi upp oss i två lag och minglade på lite då alla inte riktigt kände alla.
BAREN! Otrevligare bartenders får man leta efter. LOSERS!

Sen var det full rulle (full bowling/fyllebowling) som gällde en timme framåt.
Skojjigt värre men jag var inte nöjd med att Micke vann över mig med nån fjutta poäng. Blä!

   
Kung i baren. Strike? Mingel. Tror ni han sätter den? Givetvis!

 Peter testar att leka fotograf? BRAAA!

Efter bowlingen fick vi allihopa att i alla fall följa med en stund till Boomers för en öl eller liknande.
Där byggde vi om tills det passade oss utan tillåtelse ller liknande. Vi skulle sitta tilsammans helt enkelt!
 Gänget på Boomers.

Där satt vi ett par timmar och mer eller mindre "hängde".
Själv tappade jag smått humöret och "råkade" uppföra mig otrevligt mot en nykomling som jag inte gav mycket för. En bekant till Micke. Tyckte han skulle ge fan i fanskapet. Smått otrevlig innebär saker som i stil med "hade du tänkt stanna länge?" "du får nog rätta till kläderna, du ser lite  ut" "och baren är där, ska man dricka får man gå dit och beställa".
Hmpf! Fruntimmer. Tycker inte om när dom är kenpiga mot min Mickeman! FY SIG!

Kvällen närmade sig sitt slut och Svalan låg som nästa punkt på planeringen. SÅÅÅÅ god kebab hade dom inte. =/ Man behöver ju inte överdriva. =P

 Kvällens sista bild, ser verkligen ut att det är dags att gå hem. Skelande med ögonen.. NOT HOT! =P

Sen körde Heidi oss hem, snällt nog och så var det tack för idag!

Mår som man förtjänade dagen därpå då jag vaknade vid 6 och sedan låg med en handduk över huvudet och piller i mängder. Tiden rusade fram och sen begav jag mig till jobb.
Sjuk och bakis. Carro i ett nötskal!

Ikväll är det match. Orkar knappt men får väl ställa upp då jag lovat. SUCK!
I´m a surviver! =/

Inget zum zuum zuuumm idag, inte från ikväll! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0