ÄNTLIGEN X 2!!!

Det var faaaan på tiden!
Har precis varit nere och hämtat mina linser. Efter vila på ca 6 månader. HEMSKT!
Nu kan man se igen! Och slippa bli av med brillorna lite här och var. Tur man har två par?
Sen slippa be Cicci om åsikter när vi är ute "var han snygg?" Vilket man borde fråga INNAN!!!

Lite besviken över att min charmiga optiker var ledig idag men fick nöja mig med en fisförnäm brutta. Huvudsaken: JAG FICK MINA LINSER!
Sen har jag ett ärr på ögat. =/ Men iof, jag har ärr överallt så varför skulle ögat klara sig!?

Äntligen nummer 2:
Fick tag på Debaser! Har ringt i 3 dagar och blev så snopen när dom svarade å jag fick bara fram "OJ!"
Har tänkt bjuda Cicciluring på födelsemiddag, en trevlig "night on the town" så att säga?
Förshot hos mig. (Har ju öppnat min galliano, varför spara!?) och sen blir det maod och lite underhållning på Debaser vad jag förstått det som. Skoj skoj!

Gårdagen var mycket trevlig! Missade dock pappa på tv. =(
Men blev bjuden på en go middag och mycket trevligt sällskap.
Tittade massa gamla foton och skrattade och grät. Grät väl mest. =(
Sen glodde vi på  film (lucky number Slevin) efter ha poppat massivt med popcorn i Ciccis nya popcornmaskin som var SKITBALL att glo på!
  BIG popper! =)

Biniz!? = Bizniz.
Opinions = Options.
OCH:
On du blir kallad häst tre gånger är det kanske dags att shoppa en sadel?
Lite kul var det... men jag tror Cicci fastnade mest för det haha.

Nä, en trevlig afton väntar och jag har lovat att lukta gott! =P

Peace out dinner town!

( det är VÄLDIGT lite disco på min dator! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0