Spela, Spel & Bak!

Vad är det för spel du kör?
Vem försöker du lura?
Du är lika skitig som oss andra men skillnaden är att du inte kan stå för det.
Spela fin och låssas inte veta om något...
Sluta dömma och spela din spel, du är fan inte bättre på något sätt eller vis.
Verkligheten vinner...

Men igår var det bakning på schemat. Hemligt recept men en stor Brownie blev det! =)
Tog mig hem till Anders där vi började planeringen, sen inköp, upplägg och till sist action.
Tog ett par timmer för alles, typ 3-4 tror jag. Men det var det  värt!
Fy faaaaan vilken goooo kaga! =P
Fick med mig lite kanter hem igår, ALLA smulor är viktiga!
Cicci ringde mitt i allt:
Oooooh, spara en bit till mig!
Men Cicci, du vill inte haaaaa denna brownien...
Cicci: Aha! =)
Klockren!

    
Smält smör? Filtrering! Flygande Valnötter. Bagar-Anders

    
Ungsredo. Resultatet. ALLA smulor är viktiga! Ibland glömmer man ugnen och bränner saker...

Sen blev det en runda party, och JAG VANN!
Svampen kickar fett! Även om jag blev lite småtjurig på Anders som började brutalt och elakt. =P
Efter denna vinst var det dags att bege sig hem.
Helt lagom och gäspigt.

Idag har det varit hemmaslapp som fan.
Helt ensam... bara joddla runt och lyssna på musik och donsa för sig själv.
EN FREDAG!?
Jaaa, jag trivs själv!
Du som är så social?
Ja, därför får man passa på! =P

Najsig elektronisk tango som Calle skickade. Helsoftig....

Nattedags, ja asså efter en sista nervavning och en film så klart... OCH en dons =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0