Morgontrött & avsked.

Som faaaan!
Ingen morgonmänniska här inte.
Behöver några minuter först för fan.
Nydligt morgonmöte. Blääää! Sur? No shit!!! Sorry! =P
Haha, tänker på stackars Petra som fått stå ut med så mycket under våra resor och äventyr.
Får ännu höra om en gång när hon försökte väcka mig och jag larmade en väska i päran på henne. =/
Ingen glad Tazy där inte.
Absolut inte svårväckt men behöver några minuter så man kan vara glad.
Alltid glad ju!

Suck, ett möte till sen är det full rulle. Så lite tid och så enormt mycket att göra.
Slutar väl som vanligt, skiter i det och tar ALLT en halvtimme innan och glömmer hälften.

Veckan har varit skoj skoj!
Livet är ju en fest. =/

I onsdags hade Carro & Carro en avskedsfest. Den jeveln åkte till Egypten i morse. Lyx!
Spelade och spelade lite mer.
Rayman Raving Rabbits, så jevla ball, men jag tror aldrig jag fattat så lite!
Aldrig förr har så enkelt varit svårt!
Givetvis flams OCH trams, funkar inte utan!
En situation:

Jag sitter och ska försöka spela och koncentrera mig på att läsa.
Carro sitter brevid.
Jag: Carro...?
Carro: Ja
Jag: Slickade du nyss mig på min axel?
Carro: Ja, det gjorde jag nog.
Jag: Varför det?
Carro: Jag vet faktiskt inte men det var lite salt.
Jag: Okej.

Haha, inte många friska höns i den gården!
Sen blidde det natten och sen åkte jag hem efter laddat lite musik, måste ju ha visselsången och så!

Igår hade jag och Cicci en liten hejdå-kväll.
Vad fan, vi brukar inte vara ifrån varandra allt för länge.
Så det blev middag, film och vin!

GROSSE KONSTAPEL!
Farbror Oncle?

Sen spelade vi Sverigespelet efter en tur i regnet.
Jag var helt smart UTAN brillor!
Efter två flaskor rödvin så kommer det sunda förnuftet fram. Eller är det logiskt tänkande?
Don´t even get me started!
(Ett av mitt och Ciccis värsta bråk någonsin har handlat om en sak som den ena ansåg vara logiskt tänkande medans den andra ansåg att det var sunt förnuft. Helt serisöt blev vi jätteovänner)
Men men, sen blev det psykadelisk film och utbyte av skådespelare.
Sen fick jag ride hem mitt i natta.
Väl hemma var jag tvungen att spela lite, så det blev ju rätt sent =P

Så det så.
Snaaaart... heeeeeedååååe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0