Karaokenight!

Äntligen har man blivit människa igen, FY FAN!
Pallar inte hänga med längre. Åldern börjar göra sitt. =P

Vi hade bestämt oss för att fixa en karaokekväll med tjejmiddag först i lördags.
Dom 3 C:na återförenade igen efter lååång tid.

Klockan lagom packade jag ner min karaokemaskin (som jag fått i julklapp FÖRRA året) en flaska turkisk och begav jag mig.

Vi började kvällen med kramkals och presentbyte. Carro fyllde ju år denna dag så lite extrapaket blev det. Sen hade hon köpt prylar från Egypten till oss och jag hade grejor från Mallorca till henne.
Sen fick vi fräs på maten, tacos på schemat (vad annars!?) och efter en en tur på lim-jakt så blev det maod.
Ja, Carros bong hade gått sönder på färden så vi fick limma möget vilket som slutade i att jag bubblade lim senare under kvällen. =/

Jag som lider en släng av sjukan "tala före, tänka efter" fick mig en tankeställare till slut.
Satt och babblade satan under middagen och tittar upp och ser att dom andra bara stirrar på mig.
VAD!? Ahaaaa, OJ, förlåt!!!
Cicci: Dääär kom det, jag satt bara och väntade på att du skulle fatta själv!
Flåt :(   Haha.
Sen fick jag höra att jag kvällen till ära:
Carro, idag är du extra korkad!!! (tack Cicci, bästa vännen där ja...)

   
Återförenade! Limma! Tacos! CCC!

Sen blev det bubbel och sen blev det skoj!
Jag försökte koppla ihopa maskinen och vet inte HUR MÅNGA saker jag glömde, slutade med att jag sprang upp och ner ett antal gånger medans Cicci satt brevid och förklarade självklarheter.
Visst måste man ha ström!
Visst måste man ha skivan om man ska spela!
Fattade ju inte jag haha =P

Fick rätt på möget och eftersom vi inte hade någon tryckenyck fick vi nöja oss med att spela en låt tills grabbarna kom... "Billie Jean" 
Carro lyckades filma oss när Cicci sjunger och jag doar brevid. Jodå, filmkameran gick varmt denna kväll... youtube nästa! NOT!

Sen utbrister Cicci; nu kommer det snart 6 karlar!
Vilken panik jag fick så det första jag tänkte var liksom shit!
Frågar Cicci; kan dom inte vänta en stund, jag är inte redo för folk, vilket Carro inte heller var. Men det fick gå ändå, på med smajlet och häng nu med!

Lärde mig kvällen till ära att man inte kan smyga med om att man har druckit turkisk peppar direkt ur flaskan...
Carro! Har du druckit turkisk peppar kanske?
Neeeedå! *se oskyldig ut*

 
Försöker gömma sig lite här asså...

Först dök Micke och Henke upp. MED KONTROLL så nu kunde vi byta låt också.
Sen ringde Dennis och visst fick han komma.
Där gjorde vi en tabbe, vi skulle filma hans ankomst så vi gick ner, där står han med en annan snubbe som absolut INTE ville bli filmad, så han stack fortare än kvickt! =)
Sen gick vi upp och kom igång med sången på allvar!
Ballader och pop, tjo flöjt!
Sen satt jag och Cicci och skrattade ner oss helt, skrattade så vi grät när Henke sjöng "Hot Stuff"
Jag hade smink i hela fejjan när han var klar. Men helt klart poäng för kvällens solosång!
Micke kan också få ett pluspoäng för hans solo "my heart will go on".

Senare dök där upp fler typer, 3 killar till och en tjej. Ingen av dom ville sjunga. Det ville egentligen inte jag heller men det fick skrålas ändå!
Micke ringde och jag blev helt saknig. Saaaaknaaa! Men så skällde han på mig för att jag stack till Mallorca utan att säga något, det ändå jag kom på var att; men ingen frågade juh! =P
Tyvärr skulle han inte närvara under kvällen men vi överlevde.
    SÅNG!


Efter ett tag märker jag att något är jättespännande i Mickes crack och vill också veta vad som händer, då är det målning som pågår! =/

 MÅLA!

Sen slutade kvällen som vanligt (typ) jag, Cicci och Carro höll oss för oss själva och stod och dansade och folket hängde i hallen. Haha! Klockrent!

Inte långt efter detta var det avfärd. Pratade om att dra till HeartBreake men eftersom Carro inte hängde med så slutade det med att vi stod i kön till Etagé.
Lagom lost skulle jag hämta ut pengar och kommer givetvis inte ihåg min kod och bestämmer efter två försök att jag vill inte alls ha några jevla pengar.
Då helt plötsligt har vi hamnat mitt i kön (i ställt för sist) och kön var enorm! (tränga sig liiiite)
Nu kokade päran över och efter ha blivit småsur på Dennis så vände jag på klacken och gick! Hejsvej.
Inte en jävel märkte något och Cicci var tydligen och handlade.
Dennis hade envisats med att jag ställt mig längst bak i kön men det hade jag inte. Jag gick hem.
Vet inte vad det är för fason jag fått för mig, man kan väl i alla fall säga hejdå!? Men nej, inte om man är en envis Carro som klarar sig själv. =/
Så jag lullade hemåt med ett stop vid Privé där jag hittade Andy med några jobbekompisar (tror jag) något snack om Super Mario och sen kilade jag vidare.
Fick följe sista biten av tre trevliga karlar som skulle på mitt håll. Tack och hej.

Sen var det helt knepigt. Först var jag på bushumör men sen blev jag bara så sugen på att prata... men den personen jag vill prata med går inte att prata med, så då kom jag fram till att man lika bra kunde sova lite...

... jo men viiiiiisst! Sova!?
Vaknade miss i nassa, eller nu ska jag inte överdriva, var hemma vid två och vaknade vid 6 och hade världens snurr i päran. Fy saaaatan vad jag mådde. Vad gör man då!? Jo tror att man kan ta en pilla så det blir bra igen. Hell no, blev ännu värre. =( och inte på det bra sättet.
Sen fick jag hålla mig vaken tills jag kände att jag skulle kunna försöka tuppa av igen och till slut somnade jag nån timme till för att fortfarande må crappy när jag vaknade.

Dagen gick sen till att försöka kolla fillm, somnade typ vid samma ställe hela tiden och vaknade upp av att den var helt slut och stilla. Femte gången fick jag sett slutet. Hejja!

Senare på kvälla försökte Carro lura mig till Arlöv men den gubben gick inte. Hon lockade med allt från kladdkaka till lugnande men jag fann ingen ork för sånna utflykter.
Blev tv och ännu mera sängliggande.
Har man lärt sig något? Antagligen tills nästa fest vankas. =P

Idag, eller igår får jag säga nu ju...
Igår var det Göteborg som gällde. Gais - Mff.
Vinst. (1-2)
Kallt som fan.
Nya folk. (Naaajs)
Lång resa hem med tjaffs i Halmstad.
ÄNTLIGEN HEMMA!

Ska försöka nanna lite nu... lång dag i morgon, träna, fixa, jobba dona.
Fast after worken blir nog skoj =)
Wiiiiiieeee!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Din blogg is the shit! Är så skoj att läsa den varje gång :) Så fina foton på oss alltid oxå! Speciellt på min pojkväns gump haha! Puss i pannan

2007-10-23 @ 16:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0