Jo men TJEEENA!

Idag hade jag tänkt vara lite sportig och CYKLA till jobb...
Tanken var ju fin och i morse när jag gick upp var jag smått osäker när jag småblängde smått halvbakis på mitt busskort.
Men jag hade sagt att jag skulle cykla då fick det bli så också!
Lagom motiverad hämtade jag cyklafan och begav mig, började IKKE bra!
Körde fan ta mig rakt in i en buske! DET om något såg nog inge vidare sportigt ut.
Sen var morgonen förstörd och ännu värre blev det när jag erbjöd mig att fixa min egen sallad till lunchen. Så där nere stod jag och lipade pga löken och tjurade för cykelturen.
Dock kan man inte vara sne allt för länge där. Så glada typer.
När det var frukost var det liv i luckan. Kökschefen bjöd på "lundaknage" eller vad det heter.
Ge mig lite kaffe och en torr knäckemacka så är jag nöjd! Linda sa detsamma.
Sen flög korvarna till höger och vänster. GIVETVIS skulle gubbarna retas och flamsa med dom framför huvet på en, charmigt!
Sen sa dom "äch töserna föredrar bara dom "riktiga" korvarna" *blink blink*
Det är ju sånt man vill höra från vissa personer, haha, så jag brast ut i asgarv tills högsta hönset tog mig i nacken så pass att jag tystnade helt tvärt. Så blängde han på mig och sa superallvarligt på sin stockholmska: Du bara skrattar du, du är för hääärlig!
Asgarv igen. Vilket gäng asså! Hahaa.

Sen stod jag för mig själv och donsade och väntade på att dagen skulle ta slut.
Man hade tydligen varit saknad, hääärligt att höra! 
Många som bara kom och pratade lite. Trevligt!
Sen satt jag och hängde med Linda en stund när jag stängt och sen lite häng på kontoret, sen var det faaaan dags att hoppa på cyklasaken igen. Jevla motvind HELA vägen hem, hade gått snabbare att gå för tusan.

Nu sitter jag här och ska bara samla ork till att bli färdig och komma iväg.
Spel hos Anders i kväll, kanske lite bakande också ser det ut som. Tyvärr får ni inte se vad! ;D Kanske resultatet! =P


Igår var det fotbollskväll hos Cicci.
Lagom öm i hela kroppen kånkade jag mig genom stan med ett flak, två hemligher och ett spel.
Sen blev det flams, tjejsnack (asså spelet) och fotbollkollande.
Vilka klipp vi spelade in!
Cicci dansandes med en mopp
Jag hoppar jämnfota
Cicci gör situps
Jag ringer och...
1. Ska prata engelska med någon
2. Ska be någon att säga något roligt
3. Sjunga en sång.

3 samtal och alla gick till Anders, den stackaren. Men dom andra jag ringde var smarta nog att inte svara. Eller hm, ska man ta det som en pik!? Neeee! =( Haha!

Sen blev det nattapromenad och sen hemfärd. Lagom go man var i huvudet!
El kleno son tusan!

Neeee, nu fick det vara bra!
Spelkväll! Yeeeeaaaaah! Hejja Toad!!!
(jag är alltid Toad, Anders är Yoshi, Calle är Walugi och sen får vi se om det blir en fjärde, annars är Cicci alltid prinsessan när hon är med. Undrar vem Sophia är =/ )

Bla bla blaaaaa. Heeeedåååååååe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0