Hot hot hooot STUUUUUFF!

Haha jag dööör av skratt bara av att tänka på det.
Hot, hot, hoooot STUUUUUFF!!!!
Likaså dansen i köket. Fraggel/mupp/Mr.Oizo. Baaaaahahaha!

Egentligen är allt rätt kul nu.
Övertött och har inte riktigt kommit "ur" än.
Tung och segt.
Fick inte upp ögonen i morse och allting bara vägrade att bli klart.
Moooo!

Sovit ungefär 6 timmar denna veckan.
Cicci skäller på mig, hon har sagt att hon är rädd att jag ska narkolepsi i framtiden. =O


Känner mig så trasig...
Näsa och mun är bombaderade med idomin.
Ögon är okoncentrerade.
Balanssinnet är ännu värre än vanligt. (säger hon som kan stå rakt upp och ner och snubbla) =/
Så jag antar att jag är trött... varför kan jag då inte sova?!

Blääää.
Fick oss nog en tankeställare igår...
Kanske dags att börja dra ner lite?
Blev lite för hårt på jobb igår kanske?
Bra dag... men för mycket.
Carro hade tydligen fått blackout och fastnat helt och själv ramlade jag ihop när jag var uppe med redovisningen vilket jag döljde snyggt med att slänga mig över disken och köra ett teaterutbrott haha. =)
Det sägs ju att lagom är bäst.

Fest igår kväll med knepiga Helsingborgare.
Jag och mitt skötte oss själva.

Veckan i sig har varit rätt smockad, lite extra jobb och massa tokigheter.
Manskväll!

Efter fjanteriet i början av veckan så skulle jag givetvis bevisa min oberoendehet och självständighet, och gärna så snabbt som möjligt!
Fast nu efter en jekla massa krångel har jag ännu inte fått till det på den fronten.
Givetvis anser jag att det INTE är mitt fel men då rycks man tillbaka till jorden igen av en Cicci som säger: Ni är fan lika mongo båda två! (och då har hon bara hört versionen där jag har glorian på päran)
Fast å andra sidan så känner denna fröken mig och mina sätt att hantera "situationer"  =P

I övrigt är jag elak och jag vet om det.
Men saken är att jag inte bryr mig.  ;)
Nä, saken är ju att jag aldrig bryr mig...

*ge fingret på det sättet som bara en arg Ronny kan*

Allsvenskan.
Grattis Göteborg!
Kalmar, silver.
Malmö, suck. Glöd!? 9:e plats... Supportrar, medgång?
Helsingborg avslutade på topp. 9-0 mot Halmstad.
Halmstad? Vad pyssla dom med idag!?
Stockholmsberbyt, sportsanda!?
Brommapojkarna, HEJDÅ!

Övrigt:
Skönt att säsongen är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0