Denna veckan

Denna veckan ska jag hålla mig på banan...
Jag ska INTE:

Låta bli att sova
Gå över mina gränser
Springa ut halv 3 ( på natten) i shorts för att hjälpa en gnällig vän i nöd
Falla för fjantigt puttinutt
Tro på mina egna överdrivna slutsatser
Skratta bort något som inte bör skrattas bort
Shoppa onödigheter för sakens skull
Skicka sms utan att kolla gramatiken en sista gång (ÄVEN då)
Lova saker som jag VET att jag inte kan hålla (just being evil, liksom)
Åka till Stockholm mitt i en fest. =/  (Klå det va!)


Listan kan bli låååång men man får ju börja någonstans.
Tänkte klämma in att inte vara bakfull men hur lätt blir det när Carro & Carro ska ha fiesta liksom!?
Ett något försenat men sammanslaget födelsepartaj med Halloweentema där utklädnad är ett måste!
Kameran ska laddas (suck) och dräkten ska dammas av.
Ja, alternativen är ju "ängel" eller "djävul" (som dom flesta klär ut sig till)
MEN var tror ni Tazy kommer ifrån!?
Så faaaaakk jo maddafakkas!

Nä. Ska man sova igen?
Helt underbart. Sov NÄSTAN hela natten. Gick upp en runda och sen somnade jag en stund till.
Vaknade upp, käkade lite och kollade film och somnade igen.
Sova el masso!
Mamma tror att det är månen som har spökat för mig.
Själv tror jag att det är det undermedvetna och jobbet som gnagt lite.
Shit the same. Alltså sover man denna veckan och sen är man vaken nästa?

Ja, ni som vet... ni vet.
Tyvärr, it´s breaking me down...
I´m losing my way...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0