"Vokoblääär"

"Vokoblääär" är mitt pratdyslexi-ord för vokabolär. Inte det lättaste alltid och visst får man till det lite ibland.
Jaja back to saken och så. Inte helt med, det är ju faktiskt TISDAG och ALLA tisdagar är fest! ALLA!
Tjo flöjt!
Men men.
Det finns ett (två) ord som på senaste använts vääääldigt flitigt av mig. "Faaak Yooou!" Jag veeeet. =( Det bara kommer, fast ingen kan säga det som jag =P
Jag ska försöka sluta, eller i alla fall dra ner lite på det.
Men så mycket som är faaak nu.

Hm, en sista låt, sen lugnar jag mig med mitt faaakande...?
ALLA behöver ju inte ta åt sig. ;)
Den är bäst på danska men eftersom alla inte kan lika mycket danska som jag (mohahah) så kommer kanske budskapet bättre fram nu. (hejja min dansk på jobb, han är go han!!!)
Shit vad klockren den är! SO FACK YOU!



Som sagt så är den danska bättre:
http://www.youtube.com/watch?v=C_GZTicC4T0&feature=related

Jaja, men vin är gott!

Peace out rödvinstown!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0