Vilka grajjor!!!

Gaaaah, el huvudvärko, som faaaak!
Den bakfyllan som jag nu förtjänat ett antal ggr kom idag, och blyg var han ikke! Neeejdå!
Här kommer jag med buller och bång (eller nåt) och nu ska vi ta igen förlorad tid. SUCK!
Avliva mig NÅGON, var allt jag tänkte innan, jag led ju som aldrig förr.
Har nu försökt motarbeta honom med ett par omgångar Bamyl och ett X antal smärtisar, han börjar ge vika och allt börjar nästan bli roligt igen! =O Tokigheter!

Var nyss nere i affären
- Jasså var du ute igår?
- Nääää varför tror du det!? (frillan på sne och sunky eyes) =P

Men men, vi tar det från början.

Debuterade i tisdags, gick som sagt inge vidare. Jag hatar att förlora och att misslyckas känner jag inte till. Inte när jag ger mig in på något. Men att bli "utstött" och misslyckad innan man fått en chans är bara så fel. Blev så frustrerad så jag visste inte var jag skulle ta vägen. Funderade på att lipa en skvätt och var faktiskt på väg att sätta mig på dass (vilket chefen sett) MEN när jag stod utanför toan så NÄÄÄÄÄ, sa jag och gick ner igen.
Carro kom och letade efter mig och när hon sett mig komma släntrande så sa hon att jag hade sett helt förstörd ut. No shit! Så hon blev först helt "men lilla gumman"- puttinutt och sen "vem faaaan bråkar" Lite sne hon blev haha. Min lilla gumsa!
Avslutade kvällen där jag känner mig hemma och gjorde det med stil. Skjortan kan dra åt helvete! Mobbat!

Onsdag var det filmvisning för dokumentären vi medverkat i. Skrattade så jag grät en skvätt. Men den blev bra och den ska tydligen vara med i filmfestivaler. =) Kanske blir det en långfilm och den går igenom. Tufft!
Vi var ju t.o.m i eftertexterna! Vilken grej!
Sen tyckte vi att kvällen var ung nog så vi stack in till stan och käkade, träffade Anders en snabbis och sen drog vi och spelade biljard. 4-1 till mig, UTKLASSNING!!! Känn dig "ägd" Carro!!! (som Sara och hennes kompis säger) Dessutom bjöd jag på den sista när jag råkade sätta den svarta i fel hål. Men men. =P
Sen stack vi och fikade och hängde med Sophia på hennes gård. Carro fick världens uppenbarelse och som tur är fick jag med den på film. Jisses, men roligt var det. Sen skulle vi se filmen "Rattitoule" eller vad den hette, den lille musen som vill bli kock. Höll på missa början och Carro fastnade på toa och INGEN tyckte att samma saker var roliga som vi tyckte. Sen fick jag flabbnojja mitt i allt och då fick man vara tyst! Hoooppssan! Sen var det tack och adjö för detta dygnet.

Torsdag.
Tror ni jag försov mig efter onsdagens bravader!? Jooodå!
Börjar 10 och vaknade 5 i. Upp som fan, ringa en taxi och sen direkt på skutt.
Rusade genom köket på jobb, där man hör "god moooorgon?" Ja jaja, sa jag bara.
20 över var jag på plats och frillan också. Ja, ni som vet, VET ju hur jag ser ut när jag vaknar. POOOFF!
Hann öppna i tid och allt var frid och fröjd förutom att jag inte hunnit vakna och fattade inte mycket av vad som hände. Stängde och stack hem om för att bli klar för en helkväll med Cicci. Först gick vi i stan och fixade Ritas present. Sen åkte vi hem till Cicci för att laga maod och mysa framför tvn med ett glas vin eller två... =)
Blev en tidig kväll men inte tusan kunde man sova den natten trots all trötthet. Så jobbigt att bara vrida och vända på sig!

Fredag.
Träningspass på morgonen, jag och Cicci fetsporrade varandra. Hejja oss! Sen gick resterande av dagen åt tvätt, städ, slapp och... OCH så sydde jag! Yeah! Tyckte väl att detta var inget men sen blev jag påmind om varför Cicci syr mina saker, dels för att nålafanskapet kördes rakt genom tummen, eller kanske inte igenom men halft in. BLÄÄÄ, och dels för att när jag var färdig och kände mig hur nöjd som helst vänder rätt på möget och ser resultatet. Nej, jag provade (dels för att jag var tvungen) men i fortsättningen får du ta hand om det Cicci! Jag var mer av en träslöjdare så jag snickrar! Byggare Bob juh! =)
Sen ringde Dennis och bjöd på förfest, för vaddå liksom!? Marco V på Slagt, hur fan kunde jag missa det!? Helt lost på dagar. Fick avböja eftersom jag skulle jobba på lördagen. Jevla typiskta skit. Grymaste spelingen osse fick jag höra. Moooo!

Lördag.
Upp och fara iväg till jobb. Låsa upp och tända allt (knappar och sånt som vi fick lära oss haha) och sen fixade jag iordning det mesta eftersom jag var där lite innan Jill. Sen käkade vi frukost och idag var det Jills tur att hålla till i köket. Slappt men ensamt i baren =P Massa fylle och jävla V7-5 vi flög för fan i 5:e. Harry Boy is NOT the shit! Men visst, en kul grej om man inte har nå annat för sig.
Sen slängde vi ut dom sista fyllona (suck) och sen full rulle hem. Fick ride så det gick rätt snabbt. Var hemma lite över 18.00 och 18.30 stod jag helt redo och luktegott.
Då dök Carro och Jocke upp och bussresa mot målet. På vägen hoppade Cicci på.
Inflyttningsfest ute vid Hermosdal, mina gamla hoods :P
Rita stod som värdinna för kvällens tokigheter. (Mickes mamms)
Vi kom klampandes med vår bamsekorg och sen blev det kramkalas och husesyn. Naaajs lägenhet.
Sen var det lite "häng" och "minglande" och jag hamnade lite på kökstjänst =P Sen var det maaaod! Och gott var det! Vi hamnade i soffan med damerna och tjötade satan om allt mellan himmel och jord. Vi är ju sånna underbara töser! =) Lekte lite typ "knäppgök" och hade hur trevligt som helt. Efter ett tag blev festen lite uppdelad, dom yngre stod och söp i köket. Mellangenerationen (vi) och dom något äldre satt och kollade på fotboll och mös. Fick ju dock bara se Nordirland (Norgeland?) - Dannmark, eller var det tvärtom!? Cicci fick tolka eftersom jag såg nada. TYP. Fick se lite av Sverigematchen på Sporten ikväll, verkade vara utklassning på hög nivå, Sverige hade inte mycket att säga till om där inte. Ett poäng på onsdag. För faaan!

Men men, kvällen fortsatte och sen blev det limbo! Känns fan i benen idag. Faaak! Men kul, länge sen sist!
Sen var det röjj igen och något tjaffs bland dom små, fattade inget där asså och efter ett tag så satte en kedjereaktion igång och alla skulle gå. Vi kom fram till att vi skulle till HB för att donsa lite.
Klydd och strul och ett stopp på Escape för lite hejjande och hallåande.
Carro med snubbe försvann efter ett tag, för mycket av det goda? Men jag och Cicci höll igång ett tag till. Träffade någon av Fredriks gammla kompisar. Fattade ju inte jag heller.
Ibland går man över gränsen och ibland lite väääääl. Inne på toan sa jag till Cicci: amen du, jag asså assså helt full nu. =/ Hon... jag meeeed! Då var det kört haha. Sätt dig ner och känn efter lite liksom. Haha.
Men vi körde på ett tag till och jag:
Snodde ett glas i baren, ENDAST för att ta i sönder det!
Fick dj:n att dansa min låt med mig. =/
Spriga hemliga ärrenden åt dj:n
Skällde på en kille för att han vill blanda sig när vi pratade i rökrummet
osv, man kan ju inte avslöja allt. =P
Sen var det tydligen dags och gå hem och helt plösligt går jag utanför HB och försöker ge någon en gran. var fan kom den ifrån!?
Sen började jag och Cicci snacka stockholmska och härma en snubbe som gick med oss om hans bravader "när snuuuten tog han". Dom lämnade oss rätt snabbt då vårt intresse inte var på topp.
Så vi vinglade hemåt och snackade på om Sniiiigel och lite allt annat.
Sen blev det bulle! Och en knepig kille som drog massa historier. Cicci härmade en korkad kille som till slut bjöd på fest och han som vi snackade hade en snubbe med sig som försökte sno min bulle men försvan med killgänget. Liiiide lack jag blev på ham. Sa att han skulle skämmas!
Sen blev jag sur på han vi pratade med här nere för att han bara snackade och snackade och jag ville upp och däcka eller nåt. Helt yr i bollen för fan. Så vi avrundade och sen fick det vara bra!
Tack ska du ha!

Btw, får be om ursäkt till din snubbe Carro för det jag sa. Du veeeet att jag inte menade något illa.
Jag sa "asså att snacka med honom känns ju för fan som att snacka med en efterbliven".
Oförskämt sagt av mig men han är ju för fan från Dalarna!!! =P
Trevlig typ.

Några få bilder kan man kanske bjuda på, men faaaaan inte många!

   
Skjortbyte. Carro gör kullerbytta. Carro X 2. Carro med sin snubbe.

   
Limbo och äppleleken

  @ HB Fyllesmajl?

Sen har vi frågan vad FAN händer på dessa två bilder!?
  Vad är det jag pysslar med!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0