Typ lite så, förvirrad? =/

Asså, jag är lite förvirrad nu.
(är inte du det alltid)
Mjo... men inte på det sättet...
(ahaaaa, du är "förvirrad")
Nja, jooo, kanske lite, men inte det, jag är med.
(okej...?)
Asså, men det är liksom en grej...
Som jag inte förstår.
Jag blev lite paff.
Tror jag.
Det hörde inte riktigt hemma i vardagen.
Jag tog mig friheten att (som alltid) överanalysera och komma fram till egna slutsatser.
Men det hänger ju inte ihooooop!
Trötta maj!

Du & Du = BLÄÄÄÄÄÄÄ!!! Fast ändå inte. =)
Ni gör ju ändå vardagen lite.

Dagens trötthet:
Haha! Så trött jag blir bara av att tänka på dig!
Vissa blir man bara irriterade på och nog fan har jag tröttnat också.
Du och ditt bullshit.

Hihi!
En stammis på jobb (hade ju lunchen och lite pappersshit idag)
Leif tror jag han heter kom och höll mig sällskap som alltid.
-Hej mitt lilla yrväder! Gal han när han kom.
Når mig typ till hakan eller något men han är så gooo han. Kanske för att han står och smygsuper!? Haha.
Sen kör han alltid med "du har något där..." och eftersom man alltid har fullt upp så går jag på den varje gång och det är inga nätta smällar han ger en på nosen. =/
Sen kommenterade han mina brillor som jag FAKTISKT hade på jobb idag och tyckte inte att dom passade mig, han ansåg att jag skulle ha några med superfärg-glada bågar. Mer min stil. =/
Givetvis fick jag även höra:
"men Carro, du ser ju smart ut" haha och kökschefen sa
"du ser ut lite så som en lärare ju" =)
Alltid samma tugg =P Men det man inte har får man fejka! ;)


Hm, jag gillar det!
Faktiskt.
Vänja sig?!
Fast får man det?
Varför inte!?
Mys!
Tokigt!!!
=)


Lööööördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0