Tankar

Nu efter ett samtal med Cicci så försvann jag in i tankarnas värld.
Går så mycket genom mitt huvud nu.

Uttal som "Men Carro, det är inte alls din stil!" fick mig att fundera över vad min stil egentligen är!? Själv anser jag att jag inte har varken stil eller klass men nog fan rockar jag ändå!
Men visst, nu var det inte det som var menat i detta sammanhang.
Min "stil"... jaaa?
Folk anser väl att jag inte är "som andra" för att jag gör saker som gör mig glad.
Men jag har testat det andra också!
Varför inte göra vad du känner för även (om i mitt fall) det endast hjälper för stunden!?
Hellre ett ögonblick av glädje än en stor stund  av mittimellan eller rent av ingenting.
Make sense?

"No regrets!"
Mjo. Typ.
Jag ångrar inte den jag är men visst kan jag ångra saker jag gjort MEN samtidigt så är det som sakerna som gjort mig till den jag är. (kan ju vara dom gångerna när förnuftet är på semester)
Man formas till den man är genom vägarna man väljer och människorna som influerar en. Shiiit, djupt!

Att du fick mig att ens tänka efter på att tvivla på mig en tusendels sekund var illa.
Det var absolut inget du sa men jag kände tonfallet. Gick så snabbt så jag hann nästan inte med.
Men ändå, faktum kvarstår.

Över till något annat. Sitter smått och reflekterar över "Carrro & Carro-kvällen"
Småsaker som poppat upp efterhand.
Typ ett blåmärke i storlek av en vattenmelon, svart!
En öm näsa (tre pers i en säng = många danska skallar)
Discodans i endast boxer och mössa... INTE coolt! (efterfest-tokighet)
Vem var snubben utan tröja på HB!?
Var hade Ginas bh tagit vägen?
Vem drog upp mina byxor hela tiden? (ja upp)
Var f****n tog mina isbitar vägen!?
Vems tandborste snodde jag!?
Vem var snubben som skröt om sin klamydia i rökrummet!? (!!)
Min RYYYYGG! (lätt värt det!!!)
Söt avundsjuka. (lite rörd faktiskt)
Vem stod för notan av drinkarna!?
Var kom ens alla drinkar ifrån!?
Varför blev jag sur när jag blev kallad hjärtat!?
Varför äger jag inte en kam !!!!?
Hm, mååånga frågor och jag är inte ens säker på att man vill ha svar. Precis som det ska vara på en "Carro & Carro-kväll" Man glömmer snabbt och lätt och kör vidare!
Och visst är förbjuden frukt alltid bäst!!!



Ååååh, jag är helt förälskad! (ja i låten asså!)

Hm, nästan vår låt litegrann.  Fyyyyy dig! *smälla fingrarna*
Helt underbar!!! *repeata*

Och gissa om jag blev snopen när jag INTE fick bestämma på dansgolvet. JAG bestämmer alltid!
Tagen med storm!   =)    (dagens enda smiley!)


Blir ju helt varm i kropp och knopp!
Smått rosig om kinderna...
Tease me, tease me...

Peace out discotown!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0