Snart!

Jadå!
Snart går årets halloweenfest av staplen och inte bara halloweenfest utan jag och Carro passade på att slå ihopa oss och fira våra födelsedagar.
Ja jag veeeeeeet, jag är helt sen!
Men jag fick mig faktiskt en liten fest i falsterbo där dom viktigaste var med. =)

Smart nog så sitter man och mår lite halvblä.
Blev lite fest igår... vilket som inte var tänkt.
Jag och Carro skulle spela och mysa lite men det slutade med att karlarna kom och så blev det liv i luckan.
Fast då jag smått tänkte på dagen idag så begav jag mig inte allt för sent. =) Fast det var nog mest för att jag fick fnatt på en snubbe.
Visst, gumman, snäckan osv kan man ta.
Ofrivilliga "råka nudda vid" kan också accepteras, NÅN gång, men när fanskapet börjar dra och slita i mig och ska kramas och hålla på då fick det fan vara nog!
Sen kan man vara hur snygg man vill, det biter inte på mig! =P
Visst tog jag mig en funderare när jag stod i hallen och han kom ut, tog mig i händerna och sa med hundvalpsögon: Duuu, snälla gå inte.
Haha, men nej nej, där fick det vara bra även om man egentligen borde passat på.
Man vet ju ALDRIG när man får leka nästa gång haha! =P
Så jag åkte hem med killarnas chaffis och klockan hade nog hunnit bli lite morgon?
Intressant samtal i bilen... =/ så det fick bli ett snabbt hejdå!

Väl vid sovedags så gjorde jag något jag lovat mig själva att låta bli.
Tur att man kan lita på sig själv. =(
Men det fick gå för denna gången. FY på maj!

Nu ska jag väl försöka få rätt på naglarna som bara ska krångla. Moooo!
Sen måste jag hitta min svarta ring till läppen (måste ju matcha liksom) och sen packa resten av dagens tokigheter som ska med på fest. En flaska Dooley´s, kläderna och en gottepåse. =)

Så detta får bli allt för idag...
Får väl se om det blir några kuliga bilder till nästa inlägg. =)

Peace out Halloweentown!
och
GRATTIS PÅ OSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0