Skilda Världar?

Skulle JAG ha humörsvängningar!?
Näääääää!

Så fel?
Är det inte att till att ta i?
HELT skilda världar!
Kanske därför det är så spännande?
Utmaning!?
Sanning har tendens att alltid komma fram... förr eller senare.
Men jag kan inte släppa det.
Blicken
Glödheta fingrar
Doften
Kontakten
Det självklara är för en gångs skull självklart. Punkt slut.
Hm... men sen är ju jag som jag är och givetvis har jag redan strulat till det för mig själv.

Dagens Horoskop:
Kräftan
Istället för att gå och vänta på, att andra skall ta upp ett ofrånkomligt ämne, borde du kanske vara den, som tog tjuren i hornen.

Men faak, måste jag?
Jaja, får väl bli i kväll på afterworken. =)

Ja just det, nu när jag har börjat leka helt möhe på youtube så har jag börjat så smått att lägga in mina klipp. Dom man vågar visa. =P
Här är ett klipp som jag filmade när jag och Cicci  var och såg GMS på Halvandet i Danmark i September.
Smått skakig video men jag blev så till mig och kunde inte stå stilla haha. Min låt juh!!! (Juice)

Vilket drag där var! Yeeehaw!

Övrigt:
Vakna gärna vid halv sju, uberpigg. Somna om, vad är det!?


Peace out diffrent world-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0