My way!

Hade jag haft en cykel så hade jag INTE kunnat cykla idag!
(Du finns i mitt hjärta Svenne!)

"Vinnande personlighet, charm som få och absolut inte som någon annan"
Få av fina ord från Herr Polis. *fniss*
Vad är detta, uppläsning på någon gala eller!? =P
Carro och fabror blå? Neee, nu sjunker båten.
Lundabo!? Skärpning på torpet.

Men iofs så kan det tåget kanske ha kört. Spela Allan Ballan gör man en gång sen säger Carro tack och hej.
Som du själv sa så är defensivt spel det enda jag spel jag kan.
Attityd kommer på köpet tyvärr.
Skadat gods biverkningar?
Nee, får fundera lite på denna banan.
Varför klydda när man redan har ett "perfekt förhållande"!?
Haha! Perfekt förhållande innebär när man "träffar" någon som man aldrig träffar. =) Och då "träffas" man liksom inte ens egentligen. Kan det bli bättre!? Hahaha. (morgonfunderingar!)
Jooo jo!

Vilka dagar det blivit. Jobbade i torsdags och sen hände inte mycket på den fronten.

Fredag blev det till att sova länge. Försöka i alla fall. Gick inge vidare dock.
Upp och göra sig klar och sen avfärd. Malmömässan nästa.
Jag och Cicci hade blivit inringda på rekomendation för att hjälpa till som serveringespersonal under kävllens tokigheter. Firmafest för ett X antal olika företag. 1700 pers och en jevla massa bord. Mellan 14-25 personer per bord. Själv fick jag företaget Securitas Loomis som mina gäster.
Genomgången av kvällen gav mig magknip och jag fattade inte mycket.
Sen hade vi genrep typ ( ja, servitörer/triser som fick provgå hur vi skulle göra med dessert-tåget) Ett av mitt livs svåraste ögonblick.  Här fick jag koncentera mig till max och hålla tungan rätt i mun. Hur livsfarlig är man inte om man sätter en fackla (med eld) i ena handen på mig medans man har en bricka med derssertskålar i andra.  Helt waaaaak! Men det gick finfint. =)
Sen innan vi öppnade fick vi rätta till våra bord och dona lite.
Sen hade mitt bords sprit-pm inte dykt upp så när alla andra står redo och klara får jag till slut in mina drickor. Kaos i bygget.
Sen dök dom in och vi välkommnade våra bord och fick lova att göra allt för att dom skulle trivas. Först var mina typer helt stela men efter ett par vinare börjarde det bli liv i luckan. 
Jag var jättelycklig att jag fått ett hörnbord men givetvis närmst scenen och längst ifrån alla mina drycker och maten. Mooo!
Kvällen flöt på och gick hur snabbt som helst och vi hann tom lyssna på Jan Bylund (han roliga, han var värd) sen hade vi show med Tina Leijonberg, Andreas Lundstedt (som blinkade till mig!!!) Sanna Nielsen, Charlotte Perrelli och Roger Pontare som lätt ägde med sin klassiker "när vindarna viskar mitt namn" Fett ös och jävlar vilket tryck där var!  Night fever night feveeeeeer!
Hittade ett klipp från förra årets "On Stage" check it out! Riktigt fint asså, även om jag blir lite avis över att dom fick bära eldfackla PÅÅÅ deras bricka medans vi fick ha en i handen  PLUS brickan!

http://www.bestseller.se/index.php?sida=os_video

Det var riktigt najs. Kul kväll!
Men tröttsamt för fossingarna. 

Åkte hem och hade tänkt sova ut men jo tjeeena, det ville ju sig ikke.
Hade en halft ovettig dikussion med Andy som ringde och fylleyra, spelade lite för att tröttna och sen lite nattsmsande.
Somnade till slut och en HALVTIMME senare ringde klockan och så var det upp och jobba igen. 
Trött, kinkig och inte alls på humör och då hjälpte inte ens en näve medecin.
Blev en helfel dag på jobb och inget ville sig och kaos i bygget eftersom vi var två personer för lite. Inte coolt.
Ingen jobbefejja på där inte.
Sen fick jag telefonnummer till Johan som var singel. Tack tack. =/ (kastade lappen rätt kvickt haha)
Sen tjatade Carro sönder mig om att jag skulle hänga med hem till Sophie och sen att vi skulle dra ut. En "Carro & Carro" fast ändå inte. (vilket det blev ändå) 
En Carro & Carro kväll är en helgalen utenatt där allt kan hända och oftast gör det. Fast som tur är så minns man aldrig det. Vill inte dra upp några exempel för det är "glömme-kvällar". Poooff, borta! La la laaa.
Vilket som så kom vi till förfesten efter jag hade provat alla framlagda byxor hos Carro. Sen satt vi och satt... och satt och satt. Jag som sagt att jag var för trött kände ännu mer av att bara sitta och "hänga" liksom.
Ne fy på detta, taxi in till Malmö och  Etagé var det sagt, sen såg vi kön och gick in på tomma HeartBreake i stället eftersom det regnade som fasiken.
Jidde jadde joddie. Detaljer!? Neeee!
Sen var det efterfest (jag och 2 grabbs) och sen hopp i säng. 3 pers på ett täcke är lite väääl. =/ Fast det var ett stort och fint täcke. =P Sova!? Neeeej nej. Flamsa? Jaaa, jaaa!
Sen blev jag lack på fabror blå eftersom han blev sur på mig och vände ryggen till  för att jag smsade (!!!) och då gjorde jag en Carro och sa tack och hej.
Fick sjuss hem rätt tajmat, men det var väl lite för situationen var som den blev pga av det som hände. =/
Väl hemma hittade jag min efterlängtade SÄNG! 
Slut prutt! 

  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0