"Miranda"

Haha så typiskt!
Hittade ett test där du kan se vilken "Sex in the City"-tjej du är. Var ju tvungen att göra det eftersom jag, Cicci och Carro på skoj har sagt följande:

 Carrie - Cicci med pojkvännsproblemen
Miranda - Jag som klarar mig själv och inte låter nån komma mig nära.
Samantha - Carro, relationsproblem och småvild när det gäller annat. =O
 Charlotte. Vi kom fram till vi inte känner någon så är så pryd.

Jag minns när vi pratade om det och jag sa "men näää, jag vill inte vara Miranda, hon är ju fulast!!!" DÅ Carro lugnade jag med "men du ser ju inte UT som henne, utan det är ju hur vi är som personer." Jag, "okeeej, men jag vill inte!" Sen tjurade jag en skvätt. Haha.

Vilket fall som helst så gjorde jag testet och blev "Miranda" givetvis. =/
Mitt resultat blev:

You Are Most Like Miranda!
While you've had your fair share of romance, men don't come first
Guys are a distant third to your friends and career.
And this independence *is* attractive to some men, in measured doses.
Remember that if you imagine the best outcome, it might just happen.


Romantic prediction: Someone from your past is waiting to reconnect...

But you'll have to think of him differently, if you want things to work.
Bla bla blaaa säger jag bara!
Faaak dat shiiiat! Eller? =O


Här kan du testa själv, massa andra skojiga test också!

Which Sex and the City Vixen Are You?


Något annat som också snackats en del om sista tiden är "karlarna" jag fallit för under åren, ja, asså kändisar! =P Sånna som är hemliga och TOTALT oåtkomliga! Mmm!
"Eh, du faller för sånna retards, sånna långa, taniga, efterblivna, skinny-asses"
Men ursääääkta mig haha, men dom är ju puddingar i mina ögon!!! =)



Dom minst accepterade:

Matthew Lillard
, bland annat från Scream, Scooby Doo, Thirteen Ghosts
Såååå het! Grr! =)
   

Nicolas Cage Ja, alla vet väl vem han är!?
Mama mia!
 

Giovanni Ribisi som är med bland annat i Vänner, Gone In 60 Seconds, Perfect Stranger
Galet söt!!!
  

Sådär i mitten:

Steve-O & Bam  från Jackass.

Helt jevla waaak!

Mest accepterad:

Johnny Depp
Galet het!

Får inte in bilderna på dom nu, men dom flesta vet ju vem pågarna är ;)
Det är min smak! Kanske inte som alla andra men det är väl tur det, smaken är som baken!

Wiiiie! Tänk vad lite bilder kan göra, blev ju helt morgonpigg! =)
Nä, nu ska jag ta tag i saker.

Peace out hunktown!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0