Komplicerat

Det är så mycket nu. Trött, trött trött.
Orka, orka ORKA!

Började grubbla på denna bloggen igår, kom inte längre än till rubriken då jag fick ett samtal:
"Jag står på andra sidan gatan kom nu så sticker vi". Typ.
Blev ett kvällsäventyr med lite luftande av tankeriet.
Fick ett satans gott råd som jag dock inte kan skriva här, kan tolkas fel på sååååå många sätt.

Tankarna är lite på vift.
Har blivit bjuden på "dejt" tror jag... eller utbjuden... haha vad säger man!? Vad heter det!? =/
Och alla dessa "fika/hitta på något" förslagen. Neeee tack!
Jag förstår inte varför, ju mer ointresserad jag är och ju mer oförskämt jag uppför mig, ju fler får jag efter mig.
Inte för att få mig själv att se ut som någon populärt fruntimmer men jag förstår inte.
Speciellt nu när jag är så risig. Har gått helt utför senaste tiden...

Mycket "karlaproblem" på min front som Cicci uttryckt det och jag vet inte hur jag ska reda ut allt.
Har förmåga att strula till det för mig själv och det har jag givetvis gjort nu också. TYPISKT!
Lyckas snurra in mig så lång att utvägen nästan är omöjlig.
Bryr jag mig inte liksom? Neee, oftast inte. You know me.

Jag som ansåg att jag hade det så bra.
Inga bekymmer och inga förpliktelser X 2.
Helt i min smak.  
Men stanna där!?
Neeeej, då ska något komma vända upp och ner på allt. 
Låt oss kalla det vardagen utanför mina mönster.

Sen har vi denna "någon" som kommer och bara är sig själv.
Någon som gör att man blir lite "saaaaknig" kan vi kalla det kanske. =P
Smått förvirrande på den fronten också.
Tokigheter.

Suck. Jag blir så trött.
Trött för nattens bravader också, ingen sömn där inte.
Tjaffsade lite med Carro men det slutade med att vi blev kompisar igen när hon skickade ett mms på Byggare Bob för att jag skulle sluta tjura. =) Det funkade vilket hon visste, hehe. Me love Byggare Bob, jag ÄR Byggare Bob!
Denna fröken kom hit med fika idag innan jobb och en fin liten blommesak, "bara för att jag är hennes bästis"
Så glad jag blev! =)
Sen begav vi oss till jobb och jag som har blivit flyttad IGEN gjorde min sista tisdag i baren.
Jävlar vad jag gjorde tisdagen, sålde mest och bäst. Me rooock!
Vilken dricks det blev, nästan så jag vill rodna... men det sket jag på. =P
Så nu håller jag till på 4 ställen på Jägers, tror ni man känner sig som en docka liksom!?
Men förklaringen och argumenten för att jag skulle byta till mitt nya ställe kunde jag helt enkelt inte säga emot. Blev faktiskt lite rörd och bättre kan man inte hamna, på den nivån jag är på.
Kommer högst upp nu. Carro och det fina folket. Passa sig!

Uch ja. Bla bla blaaaa.
Hade en seriös afterwork med Carro som är i samma sist som jag.
Nästan exakt samma!
Blev att vi klagade tillsammans en stund innan vi kom fram till hur hopplösa vi är.
Suckers! Antagligen lär vi hamna där igen.
Inte lär man sig av sina misstag?
Nej nej, inte om man är en Carro eller två.

Nä, en botten-uppare och ett par spel sen får denna dagen vara slut.
Är väl egentligen övertrött, eller så är det för att det är "inte-sova-veckan".


Vad vet jag... vad faaaaaan vet jag egentligen!?
Allt är just i denna stund bara så komplicerat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0