Kokande Ilska

Så jävla sne!
Ilskan bara kokar och jag riktigt känner hur det bubblar!

Ne, det är inte ofta jag blir riktigt arg längre. Ilska är ett "passerat staduim..."
MEN, nu är det bara kört!
Humörsvängningar, jo jooo, sån är jag, men denna svarta djupa ilska.
Ser rött.
Ja jag vet, jag som är en sån "rar tös" kan jag uppföra mig så?
Skojjar du!? Djävul i förklädnad!?


Ska vi ta allt? Visst...
Det absolut värsta har jag skrivit om sist.
VARNING!!! (starka scener för alla människor med minsta antydan till känslor)
Det är så hemskt, så vidrigt!
Så sjukt.


Men, till att börja med:
Hur jävla korkad får man bli om man som "vän" till mig snackar skit om mig till mina vänner!?
Är man helt tom mellan öronen eller vill man ha uppmärksamhet!?
Får man lov att ens vara så korkad?
Nedu puttefnask, känner till till karma!? Allt kommer tillbaka trefalt!? Tro mig, är det inte ödet så är det jag som kommer att komma galopperandes. FAKK DIG DITT FALSKA PATETISKA OFFER !

Och sen:
Vad är det för jävla efterblivna mongo-typer som blir antagna att köra för Skånetrafiken!?
Jävla sär! Absolut inte alla, men många hör absolut inte hemma där!
Blev så sne på en snubbe idag att jag skällde och skrek ord som jag faktiskt kan skämmas för nu efterhand. Saken är ju den att jag lätt blir rasande och inte tänker mig för...
Men han skulle ha det, (ansåg jag då) så jävla retard som han var finns bara inte. Slutade med att han ignorerade min vrede (och alla dessa hatord OCH rasistiska fraser jag kom med) vilket ledde till att jag blev ännu mer förbannad och i ren protest så satte jag mig brevid honom och blängde. Fick ett samtal där jag högt och tydligt berättade vad jag ansåg om dagens pack som kör buss.
Till slut gav han upp och rättade till misstaget som jag ansåg han fackat.
Iofs hade en ursäkt varit enklast, visst får man ha en dålig dag men kom inte och dra ut det på mig. Sen blängde jag en stund till innan jag hoppade av.
Tur var nog det för jag hade suttit och hållt min påse (med flaska i) så hårt att jag var smått blek om nävarna. I mitt inre såg jag hur jag brutalt gav mig på honom med min flaska. Fyyy!

Mer:
Jag blir tokig på mig själv som är så jävla förbaskat korkad att jag sänker garden IGEN.
Att jag gång på gång tar samma crap och låssas som det kanske är okej ändå.
Jag är som en fisk som efter 10 sekunder glömmer hur ont det gjorde sist.
DET ÄR INTE OKEJ! JAG PALLAR INTE SÅN SHIT LÄNGRE!!!

Till sist:
Kanske patetiska saker som jag ältat ovan om jag jämnför med denna.
Så arg så att jag skakar.
Så arg att jag gråter.
Så fruktansvärt fly förbannad över hur jävla grymma människor kan vara.
Att se det lilla som jag hann se var som att trycka in en rostig borr i hjärtat och långsamt borra.
Jag kan inte ens förklara hur arg jag blev och framför allt upprörd!!!
Bilder som borrat sig fast i huvudet och bara gnager och gnager.
Tårar vill bara spruta ut... av medlidande och av ilska.
JAG FATTAR VERKLIGEN INTE HUR MAN GÖRA SÅ!!?!?
Säger bara karma... hoppas karma kommer och äter upp er långsamt innifrån.
Hat är ett starkt ord men det är starka känslor...

Jag vill varna känsliga tittare för fruktansvärda bilder.
Det är verkligen vidrigt!
Själv klarade jag inte att se mer än knappt 10 sekunder och dom har bränt sig fast...
Jag kunde verkligen inte titta. Fy fan!
Vissa vill se det med egna ögon...
Det måste stoppas!!!

www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=_medS
http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=_med

Vad kan vi egentligen göra för att stoppa djurplågeri!?
Vi skriver på papper, vi kämpar med ord och "slag" men hur ska vi egentligen kunna stoppa det!?
Det måste ju finnas ett slut.
Det är inte rätt!!!
Visst, här sitter jag och leker optimist och hoppas på en bättre värld. =(

Jag blir så trött!



Dagens få plus vill jag ge till killen som sa dom fina orden som räddade min kväll!
Baaaaby! =)
och till gumsan med inställningen.
Knooooll!

Tur att där alltid finns ett litet ljus någonstans ute i mörkret...


Kommentarer
Postat av: Sara

Bara att kämpa på o le.. Så gott det går Carro =)

2007-11-11 @ 22:32:00
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0