Jag är

Jag är Carolina.
Jag lyckas ALLTID sabba saker.
(Gärna så snabbt som möjlit! Bra saker.)
Jag är Carolina.
Jag har problem med människor.
(Den lite djupare nivån.)
Jag är Carolina.
Jag är kass.
(Helt jevla kass!)

Jag är fucked up i hela huvet!

Hela eftermiddagen/kvällen har Carro tjatat på mig om att "folk som jag" inte hör ihop med "sånna där" och tydligen verkar det inte bättre.
Men hon var stolt över mig. STOLT!
Något som jag behövde höra... tack!
Det tog ett par diskussioner innan jag kunde få in det...

I vissa fall får man inte en andra chans.
I vissa fall kan man inte ens ha överseende.

Men förstå mig?!!!!

Såna som jag hör tydligen ihop med andra som är som jag...

Jag är kass?!

Jag fick inte ens en chans!
En chans att få till förståelse... och att förklara...

Ne, för jag är Carolina...
Det finns alltid två vägar... jag tar fel när det är på allvar?
Av panik?
Neee. För att jag inte kan något annat.
Men jag försöker!
Trodde att här fanns en chans till kanske en förbättring.
Men nej.
Jag är en "sån", vi hör inte ihop med "dom".

Vad trodde jag!?

Men jag är Carolina.
Ny dag, nya bekymmer...
Vad som händer i morgon och i framtiden får vi ta hand om då.
Så länge jag är "som jag är" får jag leva som jag kan och tro faaaan jag gör det i natt!

Jag är jag...
Jag har sagt det en gång och jag kan säga det igen...
FAAAK JOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0