Du. Hej. HAPPY HALLOWEEN!

Ja, vad ska man säga. Vilken kanonkväll det blev igår... eller kväll och kväll, natt?
Vi var på Slagt (faktiskt) och hade hur lajbans som helst och tro mig, det är inte ofta vi går ut längre på "vanliga ställen". Så det var tummen upp för oss!!!
Jag stannade t.o.m kvar hela tiden och höll mig till folket jag var där med. Hejja mig!
Har ju fått en läskig vana att vända på klacken och dra utan att säga hejdå när jag får en fis på tvären. Trams!

Vi tar det från början.
Jag och Cicci begav oss till Arlöv vid 16-17 för att förbereda kvällen och käka lite maod, jaaaa tacos. =)
Det blev ingen vitlöksfräs i fall vi skulle kyssas (sa vi på skoj) men visst skulle vi det, allihopa. Alla får kyssas! Haha tokigheter och nu pratar vi inte mer om det! *la laaa laaa*
Sen hängde vi upp lite deco och sen när allt var på plats pillade vi lite med Carros hår och skrev lekar.

    
Tror ni man var nojjig när man gick på toa!? Mmmhm!

Sen var det dags att kränga på sig kläderna. Massa krims och krams och man såg ju fan inte klok ut!
Alla vi 3 körde en favorit i repris från förra året. Cicci var ängel, Carro var bride from hell och jag en djävul. =)
Fick höra att en till skulle vara djävul så jag blev sne och sa till henne att hon kunde hoppa upp på min eldgaffel och rotera!

  
Hehe, lille svansen också. =P
Jag var helt dålig på att linslusa mig denna kväll. Typiskt.

Fast nu efterhand kommer jag ju ihåg att förra året sa jag och Carro att vi skulle klä ut oss till Johnny Depp och Benicio Del Toro från Fear and Loathing in Las Vegas.
Jag skulle vara Benicio och Carro skulle vara Johnny. (lång historia varför...)
Faaak att vi glömde det!!! Mooooooo! (mycket bra film btw)
 

Men men, det kommer fler gånger. ;)
Moving on... tillbaka till gårdagen.


Först kom Madde och Maria, sen kom Micke och Henke upp och sist men inte minst kom Anders och Calle.
Alla ska ha kredd för sina outfits och tack alla för paketerna!

   

Nu blev det fyllespel och flams. Regler is the shit!
Du. Happy Halloween. Buuuuu! VÄNSTER HAND!

  

Sen körde Carro (pinsamt nog)  igång filmen vi spelade in från vår karaokenight. MOGET!!!
Hur pinsam var man liksom inte den kvällen. CHIPSABARN!
Moget nog under filmstunden skapade Calle & Anders trenden att försöka pricka ner papper i min urrigning så det slutade med att alla satt och kastade papper på mig. Poäng till Madde som till slut lyckades! =)

Efter en liten tråkighet så gick Madde och Maria hem, sjäv kan jag inte mer än säga ursäkta då jag inte visste hur utgången skulle bli. =(

Sen mitt i allt dök Carros kusin upp med lite Höör/Eslövs folk. Nästan trevliga typer.
Jag hade en passande attityd för min utklädnad. =/
Hehe tro mig, jag hade varit lika otrevlig ändå! Haha, pack!
Dom blev inte långvariga vilket som var skönt.

Inte långt efter detta begav sig även Anders och Calle.
Då var det bara vi fem kvar så vi satte oss på ballkongen, tände igång vattenpipan och lekte lite innan vi skulle bege oss mot stan.
Snusk och intimt blev det =) TOKIGT!
Men det var riktigt kul. Sitter här och småskrattar lite. =)

Sen ringde vi taxi och stack in till stan. Lagom rockenroll i huvet ock kall om benen fick vi stå i kö då brandlarmet gått. Det skulle ta 5 till tio minuter sa vakten. 51 MINUTER skrek jag, helt förtvivlad och då översatte Carro till ett språk som jag också förstod sen MITT I ALLT känner jag hur någon drar mig i svansen. Vad faaaan! (fast jag hade en söt svans)
Då står det en tjej bakom och frågar massa om min kjol och svans. Sen försöker en av hennes killkompisar vara tuff och blev nerdragen på jorden igen illa kvickt av mig Carro och Cicci. Inte ens lnte att försöka grabben. 
Uch ja, jo så det fick man stå ut med, folk skulle pilla mig i baken hela tiden (ja svansen) och sen var alla på oss och skulle ha mina horn och Ciccis gloria. Sluta med det!

Gick direkt in till baren och sen visade vi vad vi gick för på dansgolvet. Fick en publik på ett gäng grabbs som stirrade så ögonen höll på att trilla ur. Men vaddå!? Vi vet vad vi gör liksom haha =)
Sen blev det mer dricka, massa dans, ett X antal shots och ännu mer liksom.
Snurrigt värre! Sen fick jag en drink mitt i allt. Jag fick välja helt själv. Det blev den rosa =)
Tack till Batman och eftersom Cicci sagt att enda möjligheten var om jag var glad i hatten så kan jag ana varför den kom. Man fick ju tacka fint sen haha.

Sen ringde Johannes under kvällen. Jag blev helt blyg. Thihi.
Sen efter lite saknande fram och tillbaka så var det dags att ta ett sista ryck så vi for in en sista runda och donsade som det var sista gången. Tjo flöjt sen åkte Carro hem helt snabbt så man inte hann med och jag var plötsligt var Batman i stället =/
Så jag och Cicci begav oss också och nu var man lite slö.
Fick sällskap av ett gäng yngre killar, men nu var min trevlighet slut för dagen så jag kinkade och sa inte ett ord under färden.

Fyllestop på gustav och sen blev vi hemskickade.
Trevlig färd hem haha, jag pratandes i min telefon och Cicci i sin. Var vi trötta på varandra!? Haha =)
Sen satt vi (som alltid på sånna fyllor) i min trapp en stund och filosoferade en skvätt.
Sen begav även hon sig hem och jag som hade lite klydd att reda ut sket helt i vilket och däckade. =) Ja, vaddå, klyddet finns ju kvar när man vaknar, går ju ingenstans. =P

Rätt tungt att gå upp idag... två dagars festande är på tok för möhe nu för tiden.
Väntade på att huvudet skulle explodera när jag reste mig men det gjorde det inte. Jag blev så paff att jag fick resa mig en gång till för att försäkra mig om att jag verkligen INTE hade någon huvudvärk.
Men jag kom undan denna gången, jag som hade förtjänat en sån dunderhuvudvärk och mongobakishet idag. Vi tackar!
Kommer kanske sen, snurrig ännu haha.

Uch nä, detta var väl allt. Ska försöka reda ut mitt hår som för tillfället innehåller två sprayburkar och en halv gelé. =/ Mooooo! Sen får man inte glömma dom tjusiga naglarna som jag ska försöka göra omålade. Såååå snyggt är det liksom inte!
Haha denna bjuder jag på!
Carro, dagen efter, smått risig. Ser ut som jag har en planta på huvudet haha.


Tack till alla för igår/natt, vilken kanonkväll/natt det blev!


Peace out, tröttertown!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Snygg frilla! =)

2007-11-05 @ 11:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0