Skogstomtarna!

Jo men visst, dags igen! Hänt något nytt? Alltid!

 

Onsdag:

Sol hos Cicci och sen träning? Nja, LITE träning i alla fall. Sen vette tusan hur det gick till men det blev fest satan här hemma! Tjo flöjt i pianot! Hur och varför vet jag inte men tokigt värre! Sen somnade jag fiiiiiiin fint efter långt samtal med Carro och ett med Cicci.

 

Torsdag:

Sol och ?träning? hos Cicci och sen hade jag och Carro bestämt en spelkväll.

Blev lite klädprovning och jag kom hem med en del nya saker =) *skutta hopp* Sen satt vi och lirade två rundor Mario Party och drack lite bärs. Blev lagom sent.

 

Fredag:

Sol och öl och träning (nästan på riktigt) och sen bara massa meck och mög. Vi kom inte fram till hur vi skulle göra. Dom 3 C:na hade nämligen bestämt sig för att sticka till BaseCamp, årets första utefest! =)

Efter strulat klart och meck på andra håll så släppte problemen och stämningen steg från 0-100 på under 2 sekunder! Kalas!!! Eller Sniiiigelkalas!

Eftersom festen skulle vara någonstans i skogen ute vid Sturup så ville vi ha klart för oss hur vi skulle komma dit och hem. Men som chansning med hemfärden så fick vi i alla fall åka ut med Tim och hans pappa. Jag och Carro blev hämtade hos mig vid 19.30 då Tim skulle ut så tidigt som möjligt för att sätta upp sina backdrops. Inte nog med detta, tack vare hans grymma backdrops så fick vi  komma in gratis och drickan var tydligen också free! Jag och Cicci hade vårt på det torra så det var då inget problem! 

    
Ciccis favvo, min favvo, Carros favvo och ännu en =) Massa najs Tim!
 

Då vi var där så tidigt så passade vi på att bygga upp Tims tält (då han skulle stanna där) medans han själv sprang runt med sitt. Sen tog vi kaffe och salladen som Carro hade med sig och satte oss en bit utanför för att få i oss lite middag innan kvällen startade.

När folket började dyka upp, med eller utan tält så flyttade vi inåt och placerade oss tryggt bakom några högtalare där vi i alla fall kunde prata med varandra. Volymen på topp, minst sagt! Sen får vi inte glömma Spritstubben, Herr Sprittstubbe som jag hittade lämpligt nog till att passa och ta hand om vår dricka! ;)


        
Tältbygge. Tim i skogen. Vild diskussion. Trion, Solnedgång, "Det pågår en rökelse i min sko" Herr Spritstubbe. "Håll min öl!" Jag och Herr Spritstubbe.
 

Där satt vi och checkade in folket och mös till musiken som dunkade på härligt. Tim kom och gick lite hur som haver men vi höll ihopa rätt stabilt.

Till slut ryckte det så pass i benen på oss att vi var tvungna att gå upp och lätta lite. Tjohooo!

Påklädda till max och humöret på topp! Var rätt kyligt men vem fan bryr sig, på med lite mer kläder bara. Trots kylan som smög sig på allt mer och mer så var det en underbar natt. Vilket ställe dom hittat!


   
Tim i skogen. Donse dons. Tempo?
 

När tempot åkte ner lite gick vi och satte oss igen för lite påfyllnad. Då kom Tim med godispåsen han köpt med sig? NU passade godiset som alla nobbat lite tidigare. Dock var det nästintill slagsmål om dom ätbara sakerna men tanken i sig var fin!

Sen blev det lite bängobilder och skogstrams och flams och givetvis en MASSA Sniiiigel. Lite sång också, eller vad man ska kallad det =/ Trevligt trevligt!


    
Pulnoja! Gaaaah! Tomtarna!  Mysepys med rökelser. Wooord!

Mot morgontimmarna kände vi att det var dags, Cicci fixade ride genom André som snällt nog körde till Sturup miss i nassen. Så efter en livsfarlig promenad över stock och sten hittade vi till flygplatsen där han stod. Så efter ett stopp i Arlöv och McDonalds nästa så var man hemma. Mmm, maaaaod! Kränga som fan och sen hopp i sängen. Innan sömnen var allt perfekt men SEN? Sen när man vaknade? OJ OJ OJ!!!

Som man mådde och som man såg ut!

Blev en 4 timmars sömn och när jag vaknar så känner jag bara hur hela ryggen är helt bäng. Sen sätter jag mig upp och då hittar jag rivsår och blåmärken överallt. Bula i pannan, ja visst! Gå gärna in i träd som står i vägen och som grädden hittade jag en innebrännare i storlek med Köpenhamn. =(
Och alla satans myggor, ser alltid ut som en polarbröd när dom är färdiga med mig, men det var det fan värt. Vilken natt!


Hittade några bilder som jag snodde för att ge ännu större uppfattning för er som missade! =P
  Chillen
    Donsebanan, main.
      
Farbror blå på besök. Branta backefan, tänk dig att heta Carro och gå där i mörker!!! Totem.
 



Lördag:

Vaknade och var lite avslagen efter natten, så i med lite tjo flöjt och sen kom värsta rycket. Städade garderoben, sprang runt och dammsugade i mina nya klackar som jag försöker ta kontrollen över, går inte så bra haha. Sen diska, mer städa och till slut åkte öven moppen fram. Vilket cpryck!

Sen kom Cicci med maod. Eller vi stack ner till Coop och kompletterade vad som saknades sen blev det tacos (igen) och vin. Sen satt vi hos mig och tog det lugnt och avdankat innan vi kom fram till om vi skulle bege oss ut eller inte. Slutade med att vi hyrde film, An American Haunting. Någon som sett den och fattar!? Tell me! Visst var den bra, men vad handlade den om!? Hahaha.

 

Söndag:

Ja vad hände denna dag? jag minns inte haha. Det var söndag i alla fall. Jo, var ute och gick, tre gånger? allt jag minns. =/

 

Måndag:

Hemmadag med sistaminuten försök att komma ikapp.

 

Tisdag:

Hordag deluxé! Knappt sovit på natten, upp vid sju och iväg. Vad fan hjälpte det äventyret, INTE ETT SKIT!

Kan man bli mer deprimerad klockan tidigt på dagen? NÄ!  (fast jag hejjar på Cicci!!! GRATTIS!)

Hem och krackelera totalt. Nu blev det fest! Jag har då inte svårt för roa mig själv!  =)

Dock något skeptisk över att få besök men efter lite om och men så blev det så ändå. Men jag hade ingen garanti för att jag skulle vara trevlig! =P

Vilket fall som helst så kom en Fredrik på besök för lita vad ska man säga? sällskap?
Trots allt så var det faktiskt trevligt med lite sällskap då jag helst hade velat vara själv och sura. Blev väl lite gladare och inte LIKA nere. =P Sen kom Carro också. Snack om ditt och datt och sen blev det väldigt roligt det mesta.

Sen när det manliga herrskapet lämnade byggnaden satt vi kvar. Jag och spöket Carro.

Shit gumman! Haha =) Fast jag kunde inte låta bli att flabba åt henne där hon satt och såg bedrövlig ut. Helt käääärt ju! (hur nu det går ihopa)

Efter en stund var det dags för oss att åka till jobb och med Carro under armen traskade vi ner till bussen för en bussfärd som varade i en evighet. Mannen som stod bakom oss tittade lite undrande på oss när han hörde vår konversation men sånt får man ta när det är två Carro i en smäll som sällan snackar om samma sak. 


Vilken pissedag på jobb, sinnesmycket folk och stress som fan. Inte en passande dag precis.

Fast rätt skoj, kranen var helt mysko. Hade ingen verksamhet och ändå skulle den vara på, ofta! =/

Men men, Cicci som också var där ute denna dag sprang och skuttade mellan oss och hennes vinförsäljning. Trevligt! Sen sprang jag bort en sväng till henne för vinprovning. Snubben brevid försökte bjuda på något skumt som man skulle ta till dessertvinet men när jag frågade var det var och han sa :Bla bla blaaa och mögelost!

Behåll den sa jag och gav tillbaka saken. Vad tror han liksom!? Ha!

Sen ringde Henkan mitt i allt så Cicci fick snacka med honom.
Sen passade jag på att ringa upp under min paus.
Henkan, du är bra, du gör mig glaaaa! Han sa massa bra saker OCH skällde lite men sen bra saker igen. 
I L U plutt! *happy*

Sen kom den från ingenstans, huvudvärken! Som en blixt från ovan. Ögonen vägrade se och allting bara bombaderades av dunk.  Nä, detta ledde till att jag gav upp. Sket totalt i allt och ville bara hem. Upp med kassan och fuck resten. Heeejdååå!

Sofie körde oss hem och då bara slängde jag av väskan in snabbt i duschen sen gick jag och lade mig och väntade på att huvudvärken skulle försvinna. Det gjorde den =)


 

Onsdag idag, vad händer då?

Väntar på Cicciluring ska vakna nu och sen blir det nog ett träningspass och en tur på marknaden. SEN är det tydligen kalas i kväll. Hade jag glömt helt. Hjärnkontoret har stäng totalt nu tills vidare!

Nä, nu ska jag ringa och väcka farbror Cicci! På återseende!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0