KOOOMPIIIIS!

Jovisst, gå gärna upp klockan 4 :( Har varit vaken nu en timme och är på skitkasst humör.Som alla andra mornar =P
Färgade håret igår. Hon på bilden hade jättefint brunt hår. Jaaa! Tänkte jag, men hur blev det? Fortfarande rött? Lila? Svart? Jag veeet inte, men jag ser då inte ut som hon gjorde =/ Typiskt.
Sen blev det snack om Möllan igår kväll men flamflyttat till Torsdag då kanske det passa alla bättre. Finns en del bland gängen att berätta och Sophia vet inget än. =O

Uch ja. Skickade ut en sån typ jobbig grej för ett tag sen där faktiskt några svarade. Tänkte lägga upp en sammanställning av hur pass bra polarna känner mig, rätt skoj!


Fråga:CicciHenkePetraMicke
Var möttes vi första gången?I stalletLorensborgs krogenSkolanMöte för MFF
Vad tror du mitt andranamn är?Ullrika (Varsegod Micke!!!)Eva-Lena hahaBirgitta?Ullrika
Hur länge har du känt mig?Sen vi var 12, borde vara 10års jubleium i år4 år8 år2-3 år
Hur väl känner du mig?Ja eftersom att du är min andra hälft så...Ibland skitbra, ibland inte allsBra hoppas jaginte så sjukt väl men vet det jag behöver veta
Röker jag?JeppSom fanJA!!!!! Tyvärr!Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Tror jag på Gud?NeppNej
Första intryck när du såg mig?Snorunge =PNu ska jag ragga o bjuda på läbbig drink!HippieFina ögon o jävlar vilka tudor =)
Hårfärg?Rött för tillfälletOlika varje veckaRöttRött nu
Ögonfärg?Blå så blåååBlååååååBlå, ibland grönaOftast blå, kan vara gröna vid tillfällen då linser används
Syskon?Ah Nelson (och Fredrik RIP)Ja, det har duJa, tvåJa
Har du varit kär i mig?Nä fast jag härtar dig ändå!.............!Ja ALLTID *cencur*
Favoritsysselsättning?Leka med Cicci =PDricka öl, kolla film med sin kompisFesta, fotboll och hästarRöga bong :P
Något av det första jag sa till dig?Eh vilken är din favvohäst kanske?"jaha, ska jag ha den? ok tack hej."Kan jag sitta här?Nää...var säkert inget viktigt
Vad lyssnar jag helst på för musik?Trance, RnB, Reagge, Rock, Ballader allt ;)Rave o sånt, r n b kanske, rappTechno, housePsy trance
Min bästa sida? Du finns alltid där för mig.Ballhets sidanSnäll, go, äventyrligOmtänksam
Är jag blyg eller framåt?Swooooosh här kommer Carro. Sån är jao!Beror påBlyg iblandFRAMÅÅÅÅÅT
Skulle du kalla mig rolig?Som fankens!Hehe jaABSOLUTJa verkligen ... (OSSE)
Är jag en rebell eller följer jag alla regler?Snarare busigDu följer inga regler allsRebell!Rebell gånger 10 haha
Några speciella talanger?Sjukt bra social kompetens och kan hålla hundra bollar i luften samtidigt!Schnygg i jeans!Får en alltid på gott humörKan härma en pingvin sjukt bra hehe
Min favoritfärg?Blå? Himmelsblå?Vad som, bara de e i neon som lyser som fankenBlåLjusblått
Ditt bästa minne med mig?Åh det är så många! Falsterbo, hästarna, resorna eller bara mysiga kvällar med en vinare eller två ;)Ribban med div tillbehör eller när vi glodde jackass hos dig när vi var bakfullaResornaUtanför Lorensborg
Vilka tre ord beskriver mig bäst?Busig, självständig och aldeles, aldeles underbar!Sjuk, ball, alltid glimten i ögat!Snäll, rolig, äventyrligOmtänksam, förvirrad, partyglad


                                                                     


Ha! Trevligt, några svar stämmer väl men vissa är på tok för roliga! Det tackar vi för! =P
Men ändå. Ni är dom! Pelarna...

Ja just det, fick en förfrågan om gamla foton, kolla cpspace jag "lekte" med innan:
http://tazy1984.spaces.live.com/   massa bilder, gärna dåliga! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0