Snurr!...?(ad)JAAAADÅ!

Oj oj oj, kan skriva väääärldens nu!
Men orkar inte länge till...
Smått disorienterad och dom satans tangenterna bara hoppar runt på sitt bord, STOPP! Rött kort, UTVISAD!

Skulle käka jordgubbar när jag kom hem. Fyllde en skål med mjölk och åt upp den. Glömde det viktigaste. Typiskt, men då är där fler kvar =) Eller kanske inte fler men fler än vad jag hade haft om jag ätit dom som jag aldrig åt. Men vad fan, GULT KORT! En varning för den, men en gång till så åker du UT!

Stäng munnen!
Borsta håret!
Ta ner dina händer!
Neeeee, jag VILL faktiskt inte. 
Gapa, ruffs och spralla! Hell yeah!

Panik har du effektivast hos Carro. Andra lådan underifrån! Tack för den, skepp o´hoj!

*Gubbe när jag väntade på bussen idag* : Kan jag få ditt paraply?
*stressad jag* :Näääe, det kan du inte!
*gubbe gick* 
Paraplygubben? Då får han väl för fan ha ett eget paraflax, så kan vi inte ha det!

Finns han eller är det det påhittade som gör det roligt? Att tänka någon som är som någon helt annan? Helt bra juh, lev på hoppet!

Nä men Carolina, NU går du och lägger dig! 
Ja, DET gör jag nog trots allt!
 
Innan busken tittar fram under håååsooorna! (ja, strumpe)
Heeeedååååe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0