Gott & Blandat

Hur jäkla gott är det? Vet inte varför men ändå.
Blandat i planeten.

Ramlösa... mmm beroende. Konstant torr i flabben nu, KONSTIGT!?
Neee, men ramlösa är gott.

Jo panikattacken hos Carro i måndags, helt galet! Satt och spelade och sen sa hon något i stil med : ja men bla bla bla, så bla bla bla kanske? Då försvann allt från huvet.
PANIK!
Så vi rusade ner en runda till Burlöv Center och Carro snackade konstant med mig tills jag sa till henne att jag inte hörde vad hon sa. Hon ville mest få med mig för att inte ge upp =/
Försökte helt enkelt bara lugna mig. Men hon var redo att ta emot mig om jag skulle tuppa av (vilket som inte var långt ifrån) Armen redo att bli huggen!
En liten stund senare så var det väntan som skapade kaos i huvudet. Visste verkligen inte om jag skulle nöjja mig med att svimma eller ta till med en lipare.
Sen var allt över! TJOFF!
Pulsen på max bara sjönk neråt. Fast inte riktigt helt. Det är DÄRFÖR du effektivast har panik hos henne. BRAAA GRAJJOR!
Sen spelade vi vidare även om det blev klurigare och klurigare. GÄSP!
Sen kom dansmattan fram fast vi hade inte riktigt en energin till att fullfölja vårt mål. Så vi sket poo!

Fast eftersom den stenen redan är kastad så är det egentligen inget att bry sig om.

Idag. Shoppa! Hejdå dricksen och lite för mycket till. Apsi bapsi! Men kuuul!
Sen hem och dona, liiiite bara. Försökte boka en resa tills i morgon med Petra men där var bara en plats kvar. SKIT!

Nu... snart så kul igen. =) Trivs bäst i det läget... bara liksom... ja.
Tingellingen hit och plingenplongen dit! Precis som det ska vaaaa! Då är man glaaa!

Nu blir det jordgubbar! Fick två lådar på jobb igår av Torsten. Han nästan fick bryta sig in till oss för att lämna dom (vi satt och solade på baksidan) Och till min fördel så har Carro redan ätit sina 3 jordgubbar för i år så jag fick hennes också. MASSA JORDEBÄÄÄR och dom är bara mina. Kanske om du är snäll får du smaka, men antagligen inte!

Hm... skulle göra något nu. Tror inte att det var här så jag avslutar bloggen här.
Jo! Ramlösa! GOTT! Braaaaaa graaajjor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0