Glitter och glamour! pt 2

Ja visst.
klockan, lite över 5. Sova i natt? Nej nej. Trams! =P
Var iväg och handlade med Henkan en sväng innan i natt, på midhem...
Jag ville JÄTTEGÄRNA ner och bada men han totalvägrade. Inte ofta han är så jättebestämd så jag blev kinkig för att jag inte fick som jag ville. =( Dumma. =P
Så det blev direkt hem igen.
Men när jag vill göra något så SKA jag göra det och vill inte Henke ställa upp på mina äventyr så är det alltid någon annan som gör det! Så nu har jag fått bada (fötterna) och nu snackar vi inte mer om det äventyret! =)

Jaha, vad hände nu... Kb, tisdags. Stress!
Hade fått höra att köerna skulle vara enorma (?) så när vi blev hämtade på jobb halv 11 typ så blev det full rulle hemom för sen skulle CCC ut på "rackartyg" som Carro så sött brukar säga.
Goaste Carro som gav mig en gottepåse på jobb =D Här ska det jävlar i det sovas!

Ja, hem om och stressa. Samling hos mig innan vi begav oss ner till Kb. Hann med ett jättebråk också.
Tråkigt tråkigt. Men det sket vi pooo!

Vi började förfesta lite på jobb så allt var rätt roligt rätt tidigt! Sen blev det ÄNNU roligare.
Direkt bort till baren när vi kom in! Tack och hej!

Tror nog att det blev en hel del folk där ändå. Såg lite bilder på nätet, och PLOPP, plötsligt ser jag mitt knopphuve också, ingen charmig bild! Själv glömde jag totalt bort att fota. Max 3 bilder kanske haha.

  Två av tre bilder! =P
CCC. Carro, Tim & Cicci.

Vad hände mer... Carro och Cicci mobbades =(
Pga vem!? Haha,  så jävla roligt var det väl inte, och vad fanns det att mobba!? Ha HA!
Höll mig i skinnet och då var det inte lika skoj längre. =P Snälla töser, vad tror ni!? ; )
Men jag SÅG nog hur ni stod och smygkikade OCH skrattade!

Sen blev det shottar! ( ett eller två o!?)
 Kors i taket, jag skulle prompt inte ha någon men sen stod jag där med en i näven. Tack!
Piggelin, gott! Sen dök där upp ännu en, den tror jag kom från Axel, tack igen!  Dom gjorde det dom skulle haha.
Så då blev det puss på alla!
"Tja, vännen, vad gör du ikväll?"
PUSS! Haha! Där var det någon som fattade noll kan jag tänka. Sen blev det nån puss hit och dit också. Det är kärlek! (sån fyllekaaarlek)

Sen blev det givetvis en massa donsande också. Mingel och vingel och flams och trams. 
Folk äverallt ju. Skoj skoj!

Jo, glitter!!! Där var en helball tant på Kb helt plötsligt. Vet inte var hon kom ifrån eller så men hon gillade glitter. Vad fint liksom. Cicci pratade med henne och sen var jag tvungen att lägga mig i också. Det var ju trots allt glitter! =P Då, DÅ tar hon fram sin lilla glittertub och bjuder på en skvätt! Jaha, tack tack liksom. Men inte räckte det där. Ta nu ordentligt säger hon och klämmer ut halva tuben på en. Hjälpte lite fint att smeta ut det också...
Så armarna och framförallt armvecken och halsen glittrade som fan. Gick det bort sen, NEJDÅ! Men det glittrade satan! Trevlig tanta!

Och som vanligt!!!
Jag brukar typ stänga av min klocka eftersom jag bara använder den ibland och i tisdags hade jag (som vanligt då ja) glömt sätta i ploppen och klockan var halv fyra hela natten. Tyckte bara att tiden gick så sakta och fattade inte varför jag fick sån konstig respons då jag trodde klockan var så mycker mer än vad den var.  Vad fan dådå liksom!

Och sen, VÄRSTA snubben! Kommer och ställer sig bervid mig när jag dansar. "hej" säger han. Hej hej säger jag och flyttar mig en bit.
Sen ställer han sig bervid mig och bara står och tittar.
"Ville du något" frågar jag och stirrar tillbaka.
Ja, och så mumlar han något om söt och gå hem. =/
"Nehä du, nu ska jag gå, HEJDÅÅÅ", säger jag och så går vi ut och röker, nog fan dyker han upp där också, Mycket underlig kille!

Sen när klockan var mer än halv fyra på riktigt så begav vi oss någongång mellan då och då, nästa äventyr, Herr B! Alltid bra miss i nassen, och annars också för den delen. =)

Sen vid 5 hör Petra av sig och vill ha sällskap på Campus, det kunde hon fetglömma för då hade jag ett eget äventyr på mitt håll! =) Mo hahaha!
Efter en massa strul så bestämmer jag mig för att "nanna" och fick mig en 4 timmars natt. Braaa! Veckans längsta, typ, haha.

Igår...
Vad gör man dagen efter en utekväll om man är Carro? Jo, man JOBBAR! Gör en Carro vettja!
Jag hade anmält mig av helt fel andledning. Jag trodde att ersättningen skulle vara typ 500 kr på Cavera typ men nej NEEEEJ. 400 kr på nån grekisk resturang. ÅNGEST!
Eller kanske inte, tatziki för 400 pengar tack!
Så onödigt! Men så farligt var det inte. Stå och titta på folk som flaggade och lite Malmöflickor, funkade ändå. Stod mest och flamsade med Petra som inte heller var så jättepigg.
Dagens två höjdpunker:
1. Hasse Andersson var där och sjöng om hunden!
2. Jonte kom förbi en sväng och denna gången skrattade jag åt honom! Jämnt!

Sen blev det tack och hej och en svettig kebab.
Efter detta ringde jag Micke för att höra hur han skulle göra med matchen och så. Först tänkt Folkets Park men detta slutade med att vi satt på Möllan i stället, ingen tv i parken ju :(
Så öl och fotboll, naaajs! Vinst, HAAARLIT! Utklassning!
Friskarken, HA HA och HA! :D It´s naaajs!

Sen blev det snurr hemåt och sen var det allt som redan har berättats!


Så nu ska jag vänta på att Henke ska vakna och sen ska vi sticka och köpa ben till min säng!
CARRO SKA FÅ BEN! =)

Annars yrar jag bara i min kastrull och säger tittut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0