Färdigsnurrad?

Ångest? Mmm...
Men det ska vara emot!? Stundtals... Kanske.

Men idag kan INGET lindra. Shit. Fy mig, fy dig, fy henne, fy honom och fy allihopa!
Allt som påverkar och bidrar till helheten. Fy faaaan!

Slutsnurrat! Helt färdig, eller kanske bara lägga det på is ett tag som Andy föreslog. Nja... låta det värsta lugna sig. Lagom är alltid bäst, det sista sen naj!

Nu ska jag ta mig en funderare och kanske lyssna på Henke. Nu får det vara nog med allt! Framförallt upptrappning.
Nej, nu ska vi bygga upp nytt i stället för bryta ner gammalt. Hejja mig!

Hm sist, torsdag... just det. Jagade Henkeman tills jag fick tag på honom. Åkte först en sväng till musikbörsen där jag dreglade ner Richars munharpa/mingipa eller vad tusan instrumentet heter. Fick inte riktigt rätt på det. Mest saliv i överflöd. Men det man inte vet skadas man inte av =P
Sen fortsatte vi mot IKEA! =) Det var tänkt att jag skulle få ben till min säng men dom hade ännu inte kommit. Igen pudding heller för den delen =( Efter lite pill och nästan handlande (bra med Henke som säger ifrån) så tog vi en fika och slog oss ner utanför. Riktigt mysigt!
Sen fick det vara bra för denna dan, han på sitt håll och jag på mitt. Hade egentligen planer för eftermiddagen men dom sket sig då Cicci gått och blivit krasslig. Men när klockan var mycket nog så bestämmde jag mig att nu skulle det sovas och det gjorde det. Jag som sover så pass lite sov 10 timmar i stäck! Helt underbart även om man var lite yr när man vaknade haha.

Fredag.
Underbart väder! Dagen gick helt spontant till att åka rullor med Anders. Han har tydligen köpt ett par nu och har dessutom bestämmt sig för att aldrig mer åka buss. Den inställningen gillar vi!
Så jag kilade hem till honom för mötas där. Fick se resterna av vårt pepparkashus. =( Det hade smält nu i värmen och klibbat ihopa till en helt ny sörja. Hahaha!

DÅ    NU    

Sen begav vi oss, hade dessutom bestämmt att vi skulle börja dagen med glassfrukost vilket vi gjorde på Glassfabriken. Jag som inte stått på mina rullor på ett braaaa tag fick kämpa lite för att komma igång. Men när vi satt med vår glass traskar Sophia förbi med två av sina tjejkompisar. Trevligt.
Sen åkte vi vidare. Jag som trodde vi kanske skulle vara ute en timme eller så hade ju HELT fel. Blev en tur på 4 timmar. Ner om kronprinsen, ner till Ribban, hela längan där och några snurr på Bo01. Doppade foten gjorde vi osse. Jag i alla fall, Anders badade faktiskt båda. Sen hälsade vi på hans kompis som bodde där nere och sen fortsatte vi ner via Kokums och där hittade vi nån tävling som pågick. Skateboard. Najs najs, så vi kämpade oss upp för att kolla på killen i rasta som helt tvunget skulle ramla en gång till hela tiden. Arg blev han också. Hejja hejja!
Men, sen fick det vara nog! Så rullade vi hem. Fötterna hade fått så det räckte för idag.
Ja just det, Martin följde också med. =) Han verkade trivas som snigeln i rullan! =)

     
Martin i min rulla. Martin i Anders rulla. Anders bada. Han som tvunget skulle ramla, yeah!

På kvällen satt jag utan planer och halva funderingar om att dra till Möllan med Sophia men det slutade med att jag cyklade hem till en bakfull Henke och störde honom.
Givetvis när jag precis bestämt med Henrik så ringer Dennis och frågar om vi vill med till stranden och grilla och spela boll och DET ville jag. Men jag lovade att först höra med Hank och sen återkomma.
Givetvis ville Henke INTE men samtidigt, jag vet hur man kan må efter en studentfest...
Så vi stack och handla käk sen fick jag ut honom på en promenad och sen spelade vi lite badminton på hans gräsmatta. Jag slog racket i huvet, lagom typiskt! En vurpa också men den var snygg!
givetvis lite mobbing om mina cphänder också, tillhör när man umgås med honom. Jag har tix i mina händer, så är det bara! =P
Sen kilade vi in och drack lite vin och kollade på en skitdålig film. Den var så kass att efter halva så reste jag mig och gick hem. Tack och hej!

*carro skriker* DU GÖR MIG GLAAAAD HENRIK!
*henke skriker* HÅLL FLABBEN CARRO!
Det kallar jag käääärlek! =)

Lördag.
Skulle egentligen hinna en rullrunda med Anders men han gillade inte att jag hade tidspress på mig så jag stannade hemma och solade lite istället. Satt och läste på ballkongen och det gjorde verkligen sitt. Shit!
Sen blev klockan helt plöstligt jättemycket och jag fick stressa satan för att bli klar. Inget ville sig nu. Håret krullade sig, sminket rann och kläderna satt HELT fel! Blä!
Sen rusa ner till bussen. Givetvis gick min klocka fel så där stod jag jättelänge i onödan!
Sen hjälpte jag Petra med att förbereda lite och inspektera den nya lägenheten. Helt fantastisk! Vilket jobb hon gjort, men fy faaan vad fint det blev!
Själv kände jag mig lite på villovägar ute i "sociteten" men jag överlevde ändå.
Middagen bestod av plankstek och sen blev det glass och bär till efterrätt. Vilket jobb hon lagt ner! Tvu tummar upp i alla fall!
Senare dök det upp fler och fler och själv fattade man mindre och mindre. Dock lyckades jag hålla mig ifrån Petras groggar. Minns i skolan hur vi blev då. DET ska vi inte göra om, dessutom tyckte jag att jag var skitduktig som höll mig ifrån starkspriten! Jag, vinet och snappsarna. Haha, jo men tjena. Ingen starksprit för mig nä haha.
Sen var det dags att bege sig och jag som än så länge bara sagt att jag skulle följa med in till stan (samåka taxi) stod helt plötsligt i garderoben på Etagé och skulle hänga in min jacka. Hur FAN gick det till!? Var nog för att vi gick in i vipkön och jag han inte fatta vad som hände. 
Som Cicci sa idag: Hur fan fick dom in dig där!? Fler som undrat det tydligen haha.
Sen gick vi upp och sen var det dans ända till vi skulle ta oss en dricka som slutade i snapps från någon. =/  Det var Emma som fått dom av någon. Sen träffade jag Philip i baren, som jag tycks stöa på lite här och var och så bjöd han på nån shot, knepig sak, både shoten och killen asså. =P Sen fick jag äntligen min egen dricka som jag absolut inte behövde mer då. Sen blev det mer donsedons (Petra var stolt över mig då jag dansat schlager vilket hon inte alls trodde jag pysslade med nuför tiden haha) sen skulle vi gå ner och röka. Hängde ihop med Emma rätt mycket denna kvällen, men sen blev jag av med henne i rökstället så jag gick hem. Snällt att bara dra så liksom haha. Men men, fruktansvärd färd hem. Helgalen! Livsfarlig! Men hem kom jag (tydligen) och så hittar jag inte mina nycklar så jag väcker hela huset för att få komma in, SEN hittar jag nyklarna när jag står i hissen. Sen trodde jag att jag hade smugit runt hemma men DET hade jag inte. Så blidde det lita bråk, fast jag hade annat för mig samtidigt så jag var inte med så mycket. Sen funderade jag på att lägga mig men det ville hon inte! Nej, då börjar terrorna! Mo ha ha! Sen blev jag egentligen skittrött men kunde inte riktigt gå upp och lägga mig så det blidde ett litet morgonäventyr.
Hm, vad ska man kalla det, en promenad i skogen? Alla 5 träd. Knepiga djur, myggbett, blött och skitigt. Blä! Hade typ halva skogen i/på mina strumpor sen. KASTA! Jo, man kan tvätta men har man fotforbi så finns det gränser för hur strumpor får se ut! 
Sen blev det hemfärd och efter en promenad till så kunde jag gå hem. Skamsen som en hund med svansen mellan benen fick jag ta mitt slag och be om ursäkt och förklara en del, fast bara en del =)
 Sen gick jag och la mig.

     
Värdinnan. Maod. Drick för fan! Vi två =). Linda letar tändare. "Skogen" 

Söndag, idag.
Vaknade kanske vid 2-3 och var totalt jäkla groggy i hela huvuddet. Fattade typ ingenting. Inte bakfull i alla fall vilket jag hade förtjänat duktigt! Men helt jävla tung och yr. Not the shit!
Sen... SEN kom ångesten. Som en våg asså. tror inte jag fattat det uttrycket innan men nu vet jag vad som menas. Panik, heltsvettig och problem med att andas. Det är vad vi kallar ångest. Braaa Carro!
Jag må vara hur bakfull som helst men "dagen-efter-ångest" är nog det värsta av allt!
Nu undrar man vad som hände kvällen innan och som jag sa till Anders så vill man ju bli av med ångesten därav inte prata mer om saken. Det har inte med någon speciell situation att göra utan helheten i sig.

Efter ha blit någerlunda klar i päran begav jag mig ner till hemköp som slutade med att jag stod hur länge som helst på frukavdelningen för att jag kände doften av jordgubbar och blev glad haha. Såg nog rätt knäppt ut =)
Sen gick jag hem och jag vet inte riktigt hur men jag lyckades få mig själv att ta en runda med Anders på rullorna. Var väl ute och åkte en sväng på ca 1-2 timmar. Genom parken, ner på standen och sen tillbaka.
Nu börjar man bli människa men ska fetdäcka när som helst tänkte jag. Upp tidigt i morgon, åka till huvudstaden en sväng.  Vad skooooj! =( Lär ju inte alls bli drygt eller så.
Men jag har Andy så jag överlever nog. Han får äran att underhålla mig haha. Stackaren.
Men men, nu sket jag på detta.


Nu snurrar vi mindre!


Kommentarer
Postat av: Olof pantolos!

Snurra mer Tazy!

2007-06-10 @ 23:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0