Explodera!

Cicci är ute!
Jag är inne! Mohahaha!
(fast Cicci är bra när killar som "jagar en" inte fattar piken man ger dom, då kommer hon och säger "asså, jag tror inte Carro är intresserad" så blir dom liss i ögat) Ha! Lite inne får hon vara för hon kom faktiskt sen!

Shit asså, exploderar snart! Helt uberpumpad och vet inte var jag ska ta vägen! Tjoooo hoooo!

Jobba snart sen smäller det i kväll! Shiva Chandra på KB. Blir till att förfesta på jobb och se  ta sig en snabbis hemom för att sen kila ner! Som Cicci säger, först på med arbetsskorna och sen snabbt byta till donseskorna!
Här ska det donsas heeeeela natten!


Över till nåt annat, lika barn leka bäst? Må så hända men är det pga av den tysta överenskommelsen eller vad beror det på!? Den uttalade? Jag vet inte. Men jag ska, och som faaaan! ;)

Men givetvis tar jag ett stag bakåt som vanligt innan det släpper så man kan gå fram. Det är skillnad på att själv göra det. Då är det liksom en jakt, som man själv kontrollerar. På andra hållet vet man inte riktigt och då kommer tvekan fram.
Men nu släpper vi kontrollen och snurrar! Du och jag!
Jag vill...

Men nu ska jag packa och bege mig till jobb. Sen är det full rulle all night long.
Jobba i morgon? Japp, shit happends! Mohahaha!

Explodera mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0