Midnatt råder...

Här ska stå en grej som jag inte kan skriva.
Det är inte för att jag inte kan språket, det är för det är oanständigt!
Det sa Carro, men hon sa också : Har du ingen punkt mellan hotmail och com. Nej svarade jag.
Då sa Carro : "där var ingen chokelad i det papert. Då sa jag, tooooobak? (med det stora Oet)

Ett ett två, lätt att slå säger Carro, men då säger alltid jag, ett ett två är fyra. Stämmer väl?
Braaa!

Här kommer Carro som gästskrivare. Fidelee, hon med papret: 
nu ska de bli saga!
men deklia i ögat! alltså jga satt i soffan då sa carro goddagi en mjuk herrröst med mobilen vevandes i handen, så jag trodde mobilen prata med mig så jag sa hallå! sen sa carro va? nmså jag va? men de va inte mobilewn menb han vill fan prata med mig! nåpgon vill! jag hörde rösten i tuttarna! o jösse vet inte! jag fattar inte va den grabben dillar om :S Guten aben!!! guten geprutten! *klick* de klicka! FI**EBUSKE!!!!! STROOOOMPEHÅÅÅSOR!!!!!! ne nu väntar fan toaddetta puss pasta sjuhlib bom bom bom


Nu är jag tillbaka men nu är allt sagt. Nu ska vi spela vidare och och vänta in Postis Per och Boblins.
Fides sa allt! Smack i prick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0