Massa, mycket!

Kors i taket och paus i packandet.
Har inte plats att packa mer och ändå inte ens hälften klart, varför ska man ha med sig så satans mycket saker?
Har inte haft tid att packa i veckan iheller. Körde dock ut några påsar till husvagnen när vi lämnade den i torsdags.

Vad har nu hänt sen sist.

Lördag.
Hamnade hemma hos Carro ÄNDÅ på kvällen. Sofie kom och hämtade mig och sen köpte vi maod på La Empanada och sen åkte vi hem till Carro efter ha hyrt film. Då fick jag lära mig att dom har ingen TOOOBAK i Arlöv haha.
Sen satte vi igång filmen, "FREE JIMMY" och käkade. Helflummig film! (vilket vi frågat efter)
Handlade om en nerpundad elefant om var beroende och hade  heroin i gumpen. Ingen barnfilm precis trots den är tecknad. Dåligt slut dock. FÖR FAN asså!!!
Sen hämtade Sofie mig och sen körde hon mig hem.

Söndag.
Henke ringde och väckte mig, sen hämtade han mig och så körde vi och handlade lite käk och hade filmdag hemma hos honom. Haha Kevin & Perry go large hahaha vilken film!!! Se den, helt roligt. Dock något B haha.

Måndag.
Var ute i stan med Anders för att pilla på saker och leta efter South Park. Sen käkade vi i stan och sen trampade vi båt =) Jag tyckte dock att jag trampade mest, men jag har tryck i benen eller vad det hette. =P
Sen skulle vi trampa genom ett hängande träd men det gick inte så vi fastnade och fick backa ut för att sedan ha med halva trädet tillbaka. =/ Oooops!

Tisdag.
Yra runt med Carro på Södervärn. Jobba. Hem, sova.

Onsdag.
Gå i stan med Cicci, först sjukhuset, sen apoteket (där vi skrek till varanda mellan luckorna) sen köpte vi frulle och stack hem till mig för kaffe och planering.
Han ut en runda i stan för lite onödiga inköp och vattensamling. Sen hämtade Petra oss och så körde vi till Svågertorp för att jag skulle köpa en grill (fotbollsgrill) vad tusan ska jag med den till sen asså!? Sen vidare till citygross för att leta efter ikke-existerande nudlar och mat för hela veckan.

Torsdag.
Åkte ut till jobb med en del packning. Sen började jag dagen med en låååång rast med nya chefen. Braaaa tös! Mycket trevlig. Satt och snackade och drack kaffe och så pratade vi om någon kurs som jag ska fundera på. Men vill jag bli kock!?
Sen direkt när jag slutat körde vi ner husvagnen och en del av packningen till Falsterbo. Försökte en tur med förtältet men givetvis ville det sig inte. Jag tror ALDRIG vi haft ett redigt förtält, vi är dom med "förtältet på sniskan". Så vi gav upp och så begav vi oss hem. Jag körde rally :D
Hem om för att sticka iväg och växla och sen hem för att bli klar för kvällen. Jag och Carro skulle på "bian" och se "Death Proof". Stack inom en sväng på Expresso för en Chai och där träffade jag Michel och Mattias, såååå länge sen!!! Lite saknad där asså. Sen yrade vi en runda och stack upp till Anders en snabbis innan vi vimlade ner till bion. Braaaaa film! Riktigt bra!!! Behövdes ingen yatzy där inte!
Sen hemfärd och hopp i bingen. Ligg dock gärna och INTE sov när du är trött!

Fredag.
Upp halv sju, hämtad halv åtta och sen begav vi oss. Jag, Henke och hans arbetskamrat Göran skulle till Tyskland för att gå loss på Bordershop. Vilket äventyr!
Sen hade jag och Göran lajbans hela vägen hem! Jag menar, handlar man för lite mer än 3000 så kan man unna sig ett par öl, stackars Henke som fick köra haha!
Väl tillbaka lämnade vi av Göran först och sen mig och en timme senare så hämtade Henke mig igen, vi skulle på grillpartaj hos Göran.
Blev en trevlig kväll med god mat och efter en tid där så begav vi oss hem till Carro för efterfest :D Hann slänga mig i en buske under färden =/ Som vanligt så plockade Henke upp mig. =)
Sen tog jag och Henke taxi hem, ovänner som aldrig förr. Sen gick jag upp och däckade.

   
Packat, Tyskland, bron.
    
Henke, mys, Carro & Göran, jag & Henke (bumperbåtarna)

Idag, vaknade vid sex och har försökt komma igång med packandet, jäkla massa ju och jag har inte plats haha. Men men, nu kommer Petra snart och hämtar mig så ska vi sticka och lämna nån tv och sen beger vi oss.
Årliga Falsterbo! 8 dagars lunkande, solande och glassande. Helt underbart. Kommer ner folk under hela veckan för att hälsa på och mysa och är det fler som vill så hör bara av er!

Nu beger jag mig i alla fall!

JUST DET!!! Jag fyller ju år på fredag, glöm inte gratta mig ! =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0