Herr Svenssons Dotter!

Det är ju jaaao! Fast inte heter jag Svensson för det, eller Nilsson eller Persson som jag hette i Turkiet.
En helt vanlig Svenssonsdotter, fast egentligen syftar jag på låten "herr svenssons dotter" med Govenor Andy. Braaaa saker! Soft. =) "Gamla Andy tycker det är helt okej"!
Nu sjunger han Reaggaeprofil. Lyssna på den!

Shit, helt varm i huvet, skamliga tankar på ingående. Fyyy! *fniss*

Shit vad trött jag är! 10 timmars slitande idag. Så sjukt mycket som ska fixas plus lite kontorsshit. Osse jaaao kan sånt =) Lillechefen här mohaha!
Men lite skoj hade vi också idag. Jag testade att ta backen i en vagn. Slutade med att jag störtade rakt in i väggen med tvärstopp. Men Fia (das boss) skrattade så hon grät. Snällt!
Sen fick jag in stuket och nu tar jag backen direkt i stället för fjanta ner gående =) Carro kan!

Ska trötta mig duktigt som fan nu. Jobbar 16 timmar i morgon, MINST. Det är ju LIIITE överdrivet men vad gör man!? Jodå, bit ihop och kör på hårt. Har varit med om värre saker.

Hm, dagen fundering...
Är han okej eller är han en mupp? 

Tillfälliga favoriter,  lyssna och njut!

 Vilken röst!!!  Så jävla mysig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0