And theeeeen?

Jaha, vad ska jag nu göra?
Sitter i Arlöv och uppar (?) ARLÖVUPPARE (som Anders säger)
Carro ligger och sover, FORTFARANDE, och reagerar inte ens på disktrasan som jag kastade lite oskyldigt. Hon snarkar på och verkar drömma braaaa drömmar.
Hon vaknade till innan en stund och lovade att hade hon inte varit så trött så hade hon engagerat sig mer, sen somnade hon om haha.

Vi var uppe och såg Boblins i morse. 06.20! Sen såg vi Bernad & Bianca (inte i australien) och sen tuppade jag också av. Vaknade dock vid 11 och fattade absolut ingenting. Vem fan ringer klockan 11 när jag lagt mig vid 9!? MOGET!
Så jag gick upp, kollade runt och shiiiiiiiiat, som här ser ut!
Nä! Slänga in en runda i disken (som jag fortfrande inte får igång), plocka upp i vardagsrummet. Grajjer ÖVERALLT, och godis! "Där var ingen choklad i det pappret!"
Sen tänkte jag sopa, men jag hittade fan ingen kvast, så nu har jag sopat med en mopp =/

Vad gör jag nu!? Ska jag orka mig hem och tvätta eller ska jag stanna här och muppa en runda till!?
En hel natt till orkar jag nog inte, det är liksom inte jag som ligger och trynar. Hon lär vara pigg i kväll. =P
Oj, nu rörde hon på sig, lever i alla fall! Ska nog vänta tills hon vaknat till liv innan jag sticker. Checka av läget och sånt.
Men det var det jäkla liv på henne, Micke tyckte jag skulle hålla för hennes näsa, men det vågar jag inte, kanske exploderar haha =O

Så uttråkad!!! Gaaaaah!
Hur fan funkar diskmaskinen!? Den låter men inget mer.
Något halvknepigt program på tv och jag funderar på om jag ska diska manuellt!? Ha! Kan man ens säga så!?
Asså sitter jag och har en diskussion med mig själv? Verkar inte bättre. Tokigt!

Nä, nu ska jag ut en sväng på ballkongen. Skepp o´hoj!

(this suit is black not) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0