Trelleborg - Travemunde 2007!

SUCK! Helt slut! Varit och flängt med Cicci i stan och shoppat julklappar. Hemska årliga händelse. Bläää!
Men nu är det mesta klart, förutom Ciccis då som jag inte har en aning om när jag ska hinna kompletera. Får väl lösa det på något sätt...
Men men.

Ja gott folk. Vad tusan hände nu på Tysklandfärjan?
Faktiskt inte allt för möhe. Som jag skrev innan så var jag väldans lugn och höll mig stilla på nästan samma plats hela tiden. Inga vilsna tomtar på det loftet!

Ramlade inte av någon övanvåning denna gången!
Det enda var var väl när jag vaknade och skulle sätta mig upp, slår huvudet i taket och fattar inte var jag är. Ska ner på dass men hittar inget golv och blir skiträdd. Tänkte att "shit, golvet har försvunnit" Sen lägger jag mig på rygg för att kasa ner men hittar fortfarande inget golv och rädd som jag var så fick jag strunta i att gå på dass... jag trodde inte där fanns något golv ju. Dagen efter berättade Petra att jag trampat lite på henne och slängt ner saker. =/ Visste jag inte haha.
Men vi kör från början:

I fredags kom jag hem från jobb vid ca 15.30 och efter packat och stressat satan blev jag äntligen klar.
En timme senare var jag redan lite små-lullig. Braaaa där...

Sen kom Andy förbi och så fick vi ride med Petras mor till kansliet där det var samling 18.00.
18.15 avgick MFF-bussen (spelarnas) med oss i för avfärd mot Trelleborg.
Lekar och frågesport på bussen. Jag skrev av Tompa och blev skitsur när René försökte skriva av mig haha.

Väl framme hoppade vi av bussen, delade in oss i hytter och väntade på ombordstigning 19.30.
Väl på båten blev det en snabb "göra sig i ordning" och sen lite förfest hos grabbarna i hytt 8000.
Själv hamnade jag, Petra, Micke och Karin i hytt 8054 (tror jag... Petra som visade vägen mest)

Efter ett tag så öppnade shoppen och då slank vi in där och ag gjorde en korkad grej. Köpte parfym på fyllan som jag tyckte luktade gott då. Jag menar, hur kan Armani lukta illa!? Men jojo, dagen efter kom jag fram till att min nya parfym (som inte är billig men samtidigt den enda som jag använder, den vanliga asså) luktade hora. Så jag kinkade men kom sen fram till att den får funka på helgerna när man ska ut hahaha :P

Efter taxfree samlades vi i baren där dom flesta satt, dom som inte var och badade och drack billig öl. Jag Petra, Andy och Tompa mös i en hörna. Satt och småtjaffsade med Micke som satt en bot bort, han mobbade mig för mina brillor. :(  Men det slutade i kärlek ändå. Min bästaste Mickeman. ;)

Klockan 22.00 var det äntligen dags för maaaod! Lagom toppad i huvet vinglade vi bort till buffén. Själv tappade jag bort mig på vägen och hann gå vilse på ett dass med två toaletter. Ingen bra start.

I ren protest åt jag allt som INTE tillhörde julbordet. Så trött på det redan. Bläää.
Sen hittade vi dessertbordet, helt jevla galet efter all go mat. Shit vad mätt man blev.
Fick en puss på kinden mitt i maten, rätt trevligt fast överraskande. =)

Sen gjorde jag min tabbe då jag tar upp en vindruva och galer över bordet:
"ÄR DET NÅGON SOM VET OM DET ÄR VINDRUVOR I DESSA?" Själv fattade jag ju ingenting och sen när Petra förklarat så fick jag ursäkta mig med att jag bara skojjade. För visst menade jag kärnor! =P

Andra tabben kom när jag var ute och rökte med grabbarna. (där det var flams till max) och när jag skulle in så ställer jag mig och drar i handtaget (ute på däck) och inget händer. I panik så tror jag att hjälp vi är utelåsta! Så där står jag och drar i panik. Då kommer Tompa lugnt fram och drar i dörren och låter mig gå in. HALLON!?

Sen satt vi hela sittningen ut eftersom det var gratis dricka.
Efter ännu en tur i shoppen så hamnade vi i baren där vi satt resten av kvällen. Jag satt lugnt och fint och hade lite flabbnojja med René. Åt vad och varför minns jag inte riktigt. Sen slutade det med att jag blev kinkig när han slabbade ner mig ggr 2! Bläää!
Sen startades ett rykte om att jag sovit hos Jonas. Då blev jag generad och givetvis kan man inte lägga ner det ämnet då haha.

När "klubben" stängde satt vi kvar nån timme innan det var snack om efterfest, jag och Petra gick in till oss. (moget nog). Där var det nattatankar för fulla muggar innan vi "somnade"
Givetvis kivades Micke en skvätt och jaaaa Micke, jag ska nog fan fixa ett eget mobilnät! =P

Typ två timmar senare gick vi upp och käkade frukost och jag som inte alls var med ställer mig med min bricka i kön och bara släpper den. Där var inte mycket samarbete mellan händerna och tankarna. Sen står jag där och tittar på min bricka som ligger på marken. Petra kom till undsättningen och hjälpte mig, själv hade jag helt blackout.

Efter frukosten kilade vi upp och vilade nån timme och sen fick jag spel och gick upp och dushade, gjorde mig iordning och shoppade en sista runda innan jag satte mig i baren och drack öl resten av resan hem. Fick ju också passa på att lyssna en sista gång på den överheta trubaduren. Shit vad snygg han var och vilken sexig röst han låg inne med, en sån hes och mysig. Dock hade vi alla olika uppfattningar om den saken.

En kvart innan vi skulle gå av gick vi in till hytten för att packa och jag snubblar in och flamsar och fnissar och Micke utbrast lagom pafft: Men Carro, är du full!?
Det enda jag kunde kontra med var: Ja, tänk för det är jag! Du skulle bara veta vilken fest det är i mitt huvud nu! (och du är inte bjuden tänkte jag) Haha. Var lite småkinkig på honom för att han mobbat mig. Tror faktiskt bara du är avundsjuk för att det inte är du! =P

Väl hemma fick jag snällt nog åka med Andy-Pandy hem vilket som underlättade en hel del. Sen blev det en bit maod, en dusch till och sen kom Cicciluring.
Tooookigheter!

Resan i sig väl väl helt okej men om jag ska vara ärlig så ångrar jag att jag följde med. Hade hur trevligt som helt men var inte alls på humör och funderade mest på vad jag egentligen kunnat göra. Men men, inget att älta nu. Jag var där och trevligt hade vi. =)

Tänker slänga in tre klipp från resan.

1. När vi står ute på däck och grabbarna myser lita! ;)
 Karlar asså!
!

2. Mickes morgonsånger möter mitt morgonhumör. "Ta mig av den jeeevla båten!"


3. Den UBERHETA trubaduren sjunger "Hotel California"

Kommentarer
Postat av: Sara

fyy fan vad roligt det ser ut.,.. Ville me följa me ju :)

2007-12-18 @ 10:12:16
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0