Tlööött!

Shit, råkade somna till för en stund sen och hade sjukaste drömmen.
Jag drömmer så sällan, eller rättare sagt, jag minns dom nästan aldrig. Sover visserligen inte som jag borde.
Nu slummrade jag till efter att ha sett HOSTEL II.
Massa sjuka saker och precis innan Carro ringde och väckte mig så drömde jag att hon och jag slogs.
Hon stod och smashade mig i en dörr och jag gick loss på henne med en järnkedja.
Värsta galet! Lagom läskigt när hon ringde, glad som aldrig förr och jag lagom yrvaket bara "förlåt liksom" Haha.  =/

Vad som hände på båten får bli ett annat inlägg, orkar inte nu. Dessutom var det inte allt för tokigt. Jag höll mig i skinnet och satt mer eller mindra på samma ställe hela tiden. Inga tokigheter där inte. Ramlade dock inte ner från någon säng utan trampade mest lite på Petra som låg under. =P
Vi tar det i morgon. ;)

Idag blev en riktig slappedag. Gick ner och hyrde två filmer.
Sa till Cicci igår att "tänk om dom kollar upp vilka filmer jag hyrt, dom kommer tro att jag är helt sjuk i huvudet!!!"
Haha.

Hade filmmys med Cicci igår.
Vi hyrde "Reeker" och "Zodiac". Helt okej filmer. Zodiac något utdragen och Reeker typisk ungdomsfilm fast med ett coolt slut.
Filmklubben antacknade! Dock inte det vi skulle ta reda på utan hur tokigt det kan bli när Piff och Puff umgås.
Själv fick jag reda på att jag är "ambidexter" vilket jag dock visste, fast kanske inte att det hette så.
Något Cicci mobbat mig för. Det innebär att man kan använda båda händerna till samma saker, lika bra typ.
Vill ni veta mer exakt så kolla upp det. Carro kan vettni. ;)
Men eftersom jag skriver bäst med vänster så hade Cicci sett i någon undersökning att vänsterhäntas hjärnhalvor sammarbetar bättre. Det är ju helt fel. Inte mycket sammarbete uppe bland mina halvor.
Den ena är lite mer mogen och vill formulera saker på ett vuxet och moget sätt och sen den andra halvan som är som en femårings. Detta leder till min "ord-dyslexi" dvs meningar som är rätt tänkta men fel uttalade.
Som tur är så är Cicci en av få som alltid lyckas förstå mig (och rätta mig) =P
Får faktiskt börja jobba på den fronten nu.

Citat från gårkvällen:

Jag - "Haha blindboy ramlade av bussen han glömde att han stod på ett tak hahahaha!!!
Cicci -  "Det är en sån sak som du kan göra!"
(vaddå att jag blev snopen, typ... jo, iofs)

Jag. "Det pappret såg ut att vara gjort av TRÄ!!!"
(papper som såg ut att vara jättehårt!)

Jag. "Stanken tar ben!"
(om filmen reeker som åt upp folks ben)

Jag. "Naaaaöööheee!"
(en kombination av naw + öhe. Såg först en luiten råtta som såg söt ut, men han var död tydligen!)

Cicci. "Du sammarbetar bättre med dig själv."
(krävs inte två för sammarbete?!)

Cicci - Vem vill sitta i en bajjamajja full med skit och vänta på ett offer!?
Jag - STANKEN!
(kul på två sätt, fattar ni?)

Jodå!
Efter två filmer och massa fniss och seriösa samtal (jag som babblar om mina nya funderingar) så kilade Cicci hem och jag funderade in i det sista om jag bara skulle gå och lägga mig och det gjorde jag. Tråkigt värre men eftersom min bakfylla kom igår kväll så kände jag INTE för några äventyr. Men lite puttinutt funkar ändå. =P
Sen såg jag klart Lejonkungen 2 och somnade trots huvudvärken.


Har väl varit lite halvduktig idag. Fast jag ORKAR INTE!!!

Sen tror jag att det är mycket desperation som ligger i luften.
Inklusive mig.
Mina bekymmer:
Jag är sist nu, last C standing...
Kanske därför!
Kanske inte?
Jag veeeet inte.
Behov?
Jobbigt att känna efter juh!
Sen kommer man till stunden då allt ska accepteras... Såg vi ju hur det gick senast.
Saker kommer alltid fram, förr eller senare. Många ögon, många munnar, tyvärr.

Äch, det får bli som det blir. Nu får det nog bli natti hatt.
Upp och leka "en helt vanlig Svensson" om några timmar.

Peace out movie-town.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0