Tisdags-partaj!

Guuuud!
Jag somnade på bussen hem idag.
Jag somnade när jag kom hem. Sove-veckan!
Kan visserligen bero på att vi var ute igår också men man vet aldrig.
Skulle komma hem tidigt eftersom jag skulle jobba, JOOO JOOO, halv fem-fem kom jag hem och gjorde världens liv där jag gick och viskade till mig själv.
Klockan 07.02 väcktes jag av ett sms "är du sjuk i huvudet!?" 
Det första jag tänkte var "vad har jag nuuu gjort!?"
Men jag kan inte komma på att jag gjort honom något. =/
Funderar lite från och till men det står helt still.
Yeye. Life goes on. 
Men vilken kväll det blev igår! Slutade på Jägers vid 23.30 och sen var det Crown som gällde. Andy hade vunnit massa pengar och bjöd på helkväll/natt. Helt galet! Pink Panter flödade liksom alla shotarna. MOGET!
En gubbe envisades med att vi skulle dansa och i Blekinge så frågar dom om man ska röka men dom menar att dom ska hångla upp en. VILL INTE HAAA! Jevla typ asså, ta gärna för dig?

 
Här sitter jag och Carro och fjöntar oss på dass. Vilket mongohuve jag e. Ser helt förvriden ut. =/

Japp japp.
Åk gärna fel buss och ta sen rätt och hoppa av fel. Jag lär mig ALDRIG hur detta med bussar fungerar. Jobbat på Jägers i 4 år, tar fortfarande fel buss ut dit.
Alltid när jag ska till Carro (dit två bussar går) så lyckas jag hoppa på en helt annan ÄNDÅ.
Carro har fått rädda mig ett antal ggr. =/ Typiskt.

Uch ne, helt trött i nöttan. Jobba jobba jobba nu.
Började på ett nytt ställe idag. 2 veckor framåt. 
Höll på att ta bussen på fel håll och sen hoppade jag av 6 hållplatser för tidigt. Helfel.
Ska som sagt vara där nu i två veckor. (förmiddagar) sen dom vanliga passen på Jägers och kvällarna då vi är inhyrda.
Fredag blir riktigt jobbig. Sluta på första stället 15.00 för att åka hemom och byta för att sedan jobba 16-01 ca. Blir trött bara av att tänka på det. =P

Nä, det får räcka.

Saaaaaknaaaaaa!!! =(
Kanske lite överdrivet, men typ. Bara typ lite.


Jisses ja, jag som hade så svårt för denna låten ett tag. Även om singeln är sönderspelad. =P
Men fin är den. TYVÄRR!

Kommentarer
Postat av: Sara

sjukt skön låt

2007-12-07 @ 16:41:27
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0