Suuuuuck!


Så här har jag spenderat min dag sen jag kom hem vid 12-13 idag.
Fast i sängen och med massa tecknat!
Fast jag hade ju hellre legat i Falsterbo utanför husvagnen som jag gör här. =P

Vilken natt, som alltid!
Cicci och jag hade aftonmys med middag och på tok för många liter vin!
Lagerhead! Det är där all fakta i huvudet lagras.
Lite mini song contest och flams.
 
Efter Cicci slått sönder ett vinglas och jag kastat ett glas vin på mig själv så var det dags att bege oss.
Lorensborg nästa.
Massa jidder och knepiga typer. Men vi roar oss rätt bra själva ändå.
  

Sen tog jag och Cicci + 2 (brooooosan!) taxi in till stan för att donsa lite på Heartbreake.
Tokigheter tokigheter och gratis öl. Tack och hej.
Sen var det helt plötsligt dags att kila hem, eller hem och hem.
Taxi till Davidshall och vink till Cicci.
Sen ringer Klingeding vid fem och helt plötsligt står jag och skriker i telefonen "jag är väl för fan inte sjuk i huvudet!?!?!"
Min värd såg lite bortkommen ut just då haha. =)
Men en ursäkt från Klingending och massa förklaringar och sen adjö.
Nu vet jag hur saker och ting ligger till. Ska man bli förvånad!?
Orka med rövhål liksom.

GALET!

Sen promenixade jag hem idag, lagom glad och blåslagen. Hur trött/fuller måste man inte vara för att ramla av en säng!? Smått happy över att inte vara bakis gick jag hem och la mig, sov nån timme och vaknar upp bakis så in i helvete. Vad fan hände liksom!?
Nu efter ett bad, lite mat och en hel del bamyl så börjar även jag bli människa igen.
Har t.o.m hunnit analysera en del, ja överanalysera då så klart.
Varför måste allt vara så komplicerat?

Vad har mer hänt sen sist...
Jobbade satan i fredes, först ute på lunchen i Sege där dom verkade gilla mig eftersom jag redan fått mer timmar. Sen direkt till Amiralen där jag skulle jobba under kvällen.
Shit vad knäckt jag blev efter den dagen. Hela kroppen bara gav upp till slut och huvudet gnällde. Dagens höjdare var personalmaten på Amiralen, TACOS! =P Moget att ge oss det när vi har vita skjortor.
Fick jobba med två nya snubbar (nya för mig) och dom hjälpte mig enormt. Sen när den ena skulle gå fick jag fantamig en kyss. Tror ni man blev snopen där mitt bland alla haha. Helt underbart trevlig kille!

Sen skällde Hasse Andersson på mig och gav mig en smäll. "Sluta röka". Jaja, jag SKA!
Sen lärde han mig att "rökare är också människor, fast inte lika länge".
True true.
Givetvis var jag tvungen att filma honom när han sjöng "änglahund". Den låten blir ALDRIG kass asså!!!

Shit vad kass jag är på att filma haha! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

så du var på krogen,det e fan inte ofta man ser dig där.. ifs brukar inte vara där så ofta mer heller meeen

2007-12-10 @ 10:34:45
URL: http://lunaqueen.blogg.se
Postat av: Tazy

Hehe, man får ju visa upp sig då och då så folket vet att man lever. =P

2007-12-10 @ 21:26:01
Postat av: Sara

Sant, det e knappt man gör det osså..ser att du lever haha :=)

2007-12-10 @ 22:21:38
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0