Planera mera?

Kan inte säga att helgen blev som planerat.
Skulle egentligen på 26-års partaj i fredes vilket slutade med att jag jobbade på Amiralen.

Skulle egentligen jobba i Danmark på någon julgala i lördags vilket som slutade med att jag jobbade på Glasklart i stället.

Braaa planering.
Tröttenött. Aj aj aaaaj.

Nu har jag fått klara tillsägningar om att jag inte ska "ställa upp mer" och det tänker jag fan inte göra.
Folk får sköta sig själva nu. Tack och hej.

Haha Kling & Klang (!?) Klingeboy, heeeeeel-knepig!
Sköna fyllesms fast dom ska ju inte vara från honooooom heller. =P

Såg precis lottningen inför EM. Ja, ska väl inte klaga. Nära att det kunde sluta smått tuffare. =P
Grekland, Spanien och Ryssland...
Hejja Sverige!

Bla bla blaaa.
Osäker.
Tycker inte om att inte få som jag vill.
Jidde jadde jodd.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0