Lucky star?

Jag måste ha någon där uppe som ser över mig för FY FAN!!! =) 
(och Cicci då som hjälper mig här nere)
Vilket flyt. Me sooo happy!

Övrigt:
Sorry gums för att jag inte kunde närvara på din 26-års kväll. Hoppas du fick en underbar kväll (om ni inte håller på ännu!) Kraaams

Carolina jobbade på Amiralen ikväll.

Hejja Hasse Andersson! (och givetvis änglahunden)
Sorry Linda att jag spillde ut ditt kaffe när jag rusade ut för att se och höra "änglahund" (igeeen)
Tack Kim för lektionerna och SORRY att jag kallat dig för "otrevlig hagga" så många gånger.
Torpedos rockde fett resterande av kvällen (som alltid) men själv fick jag nog när en gubbe daskade mig i häcken PLUS att mina cigaretter var slut.
Dessutom var min slips fetdoppad i stearin och öl!

Med ett litet (väldigt litet men dock!!!) leende så ska jag slänga mig och glo film nu. (lagom glad i "hatten")
Inte jobba från 18 i morgon. =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej gumman det är lungt förstod ju att du jobbade men du missade en ball fest hade verkligen jätte roligt men vi får snart ta och ses kram kram

2007-12-01 @ 19:23:02
Postat av: sara

jag vill ha snö inte ngt jävla regn konstant :p

2007-12-02 @ 09:26:23
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0