Last breakfast...

Vad kul det var att komma hem idag, i brevlådan låg två löner. =)
Trevligt att komma hem till något positivt.
4:e lönen denna månaden. Inte helt fel och nästa månad blir ju ännu bättre! Wiiiie!

Lite halvtung dag på jobb idag. Sista torsdagen tillsammans. =(
Sista frukosten med "mellan-gänget"
Vardagar är där bara 3-7 st. Tisdagar är dom vanliga där, en HEL del. Torsdagar, en få skara men ack så bra, ca 20 pers och  sen har vi givetvis stordagar då ALLA är där men sköter sig själva.

Frukosten idag var magisk.
Skratt, skämt och verklighet.

Var där tidigare idag, hade lovat att hjälpa till att fixa inför helgen och kolla vad som saknades.
Mötes av en av cheferna: Du kunde väl i alla fall kammat håret. Hahaha!
En av gubbarna tyckte att jag lika bra kunde sova där eftersom jag var där igår kväll också. Snart bud på det.

Många som var och bara snackade med mig  idag.
"Vad händer nu med dig?"
"Hur ska du nu göra?"
Sen har någon stammis sagt att dom ska sluta åka ut och våra favvosar ska inte handla mer där om vi inte är kvar. Haha. Yeah right! =P
Ska få kaka igen på lördag... får kaka/bakelse nu varje gång. Så trött på dom förbannade budapestbakelserna som dom kommer med var varannan gång. Visst är dom goda, men orka!

Vet faktiskt inte hur jag ska göra... vet inte om jag vill vara kvar.
Tycker att man kan ge det en chans men jag vill inte vara med och sponsra det som förstör det vi hade. Visserligen finns där inget val för det SKA ske. Men det är inge skoj för det. =(
Jevla, jevla. Vi får se helt enkelt.
Har dessutom fått nyss om ett nytt jobb med dom gamla. Givetvis, hellre det!

Sa till chefen för ett tag sen: Asså nu får du inte glömma oss!!! =(
Han: Nä, men vad tror du!? Jag tar med er!
YEAH!!! Men ändå... Bläää.

Gjorde en tabbe idag. Frukost. Jag:
Åh vad fin julklapp vi fick, den är bra för bla bla blaaaa.
Men vad fan Carro, alla har inte fått sina klappar än!
Hooooppssan! Sorry! =/
Typiskt mig. Prata först, tänkta något senare, om ens då.

Efter jobb kilade jag iväg på mitt ärende och sen fick jag ÄNTLIGEN komma hem.
Ska försöka sova i alla fall 6 timmar i natt! Sova ut?

Jobba på nytt ställe i morgon. IGEN.
Dock bara för en dag. DVS, what!? Ute i hamnen eller nåt.

Sen blire birthday-partaj på kvälla och sen ska det upp och jobbas igen på lördag.
Årets sista... värsta?
Vet inte hur jag ska få tiden att räcka till. Sen är det lite rivning på lördag och sen personalfest.
Sista kvällen med gänget. Buhuuuu! La familia ska gå skillda vägar.
VILL INTE!

Men men, det får vi fira med buller och bång på lördag eftersom ALLT ska tömmas i drickväg!
Minns första personalfesten där då man var ny och "ung"
WOOOW, självservering vid pumparna! Haha, där roade vi oss glatt TILLS tack vare Carro så tyckte dom att det var bra för den gången. Haha. Snorunge!

Nä, slut på funderingar!?
Absolut inte!
Du ger mig bry!
Hinna?
Antagligen inte.

Peace out breakfast-town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0