Låååång dag!

Äntligen hemma igen!
Det är inte mycket jag är hemma nu om dagarna... men tänk så skoj det blir nästa månad!

Lååång dag idag ja.
Sista dagen ute på Sege detta året. Dom skulle ringa så fort dom fick något eftersom dom gillade mig. Kanske i februari. =)
Stötte på min kusin där idag. Fattade ju inte jag heller.
"Hej" sa jag och gick vidare haha. Sen trillade poletten ner, men hur lätt är det!? Har inte träffat honom på år och dar!
Trevlig trevligt.

Efter en lunch som ALDRIG ville ta slut fick jag till sist kila iväg.

Då hade chefen ringt en stund innan som jag missat så jag ringde upp...
Han: Heeeej.
Jag: Hej.
Han: Var eeeee du?
Jag: På Sege.
Han: När koooommer duuuuu?
Jag: Kommer direkt när jag slutat, vad ville du?
Han: Okej, då ses vi sen.
Jag: Men, var det allt!?
Han: Ja. Hejdå.
*klick*

Haha, knast!
Sen har det blivit lite väl mycket "gumman" på sistone. Då vet man att det är något.
Fast vem kan säga nej till honom egentligen!? Ingen av oss i alla fall.
En gång funkade inte den femman inte riktigt så då stod jag och tjöt "GUMMAN INTE MIG!" Sen flinade vi och så vann han ändå haha.
Som idag...
"Du gumman...?"
Mmmmmm...
"Kan du hjälpa mig den 23:e"

Givetvis ställer jag ju upp men lagom roligt när man är jättebakis (personalfest på lördag!!!) och min enda lediga dag. =( Som faktiskt är tänkt att gå till Cicci. Hinner väl både det ena och andra! =)

Men men, åkte direkt till Jägers efter Sege. Hade direktspelet helt själv. Lagom skoj. Lite nervös när jag skulle släcka och låsa allt. =/ Får se om stället är kvar i morgon.
Hade dock Bertil där ute, han som är två skitar hög och mumlar mer än han snackar. Fattade absolut NADA av vad han sa men vi satt och pekade på saker tillsammans och skrattade hela kvällen, gud vet åt vad liksom.
Sen fick han halva dricksen för han hjälper mig med borden. =)
Hade inte allt för möhe idag, dagens och öl/sprit. Vem super på en onsdag liksom, och speciellt när det är V7-5 på lördag. Förstår varför jag fick ta det ikväll. =P

Loppen tog äntligen slut och allt blev klart. Släcka, låsa och taxi hem.
Tack för idag! Trevlig taxisnubbe, han ska söka jobb i Danmark och så är han trött på ungdommar som säger bajs till honom. =/ Jooodå!
Så han och jag ska söka jobb ihopa haha! =) Trevligt värre.

Nu får det nog allt räcka för idag. Däcka till en film som man sett hundra gånger eller nåt. Upp och jobba snart igen. Ska upp om fem timmar. SKOOOOJ!

Shåååål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0