Kryptisk & Julbordskryssning!

Jisses, kul med fler och fler läsare!
Även fast vissa bara snokar för att det ska vara så. Hoppas ni hittar det ni söker =P

Fått höra att min blogg kan vara kryptisk. No shit!?
Vissa saker vill jag att endast få ska förstå och då gör dom det. Vill jag inte att någon ska förstå så blir det så. Ibland behöver man bara få ur sig lite.
Skrev om att jag var förkyld en gång och fick frågan om jag var gravid... Ha ha haaaaa! Så fel det kan bli. Så fel man kan tolka. =P
Fast oftast blir det bara lite halvkryptiskt och en del pikar. =)
Men men, sån e jaaao!

N sitter jag här och småhostar och väntar på att få mig kvällens känga i päran så jag tuppar av  för idag. Låååång dag morgon.
Jobbar till 15 sen hem om snabbt för att packa det sista och förhoppningsvis bli hämtad så jag spar lite tid. 18.00 är det avfärd.
Julbord på Trelleborg - Travemunde färjan.
Trist på två sätt:
1. Min chef ville ha med mig till Göteborg för att jobba. Den bästa truppen åker upp och jag kan inte följa med och jag VEEET att dom kommer ha skitkul. =(
2. Jag vet hos vem jag hellre hade spenderat min närvaro, lite så INTE ALLS OSKYLDIGT! =P
Men så jevla mysigt bara! *fniss*
Fast iofs så kommer vi hem på lördagkväll så det är inget som är helt omöjligt. =)

Å andra sidan så är det min första lediga helg på 5 veckor (inte illa för att vara mig) och jag VET att det kommer bli hur skoj som helst ändå.
MIN tur att bli serverad lite!
Hur roligt har man inte haft på dom andra kryssningarna liksom!?
Första gågen i Oslo - Stod på huvudet när jag skulle upp och klättra på statyer. När det var IS där!
Andra gången i Oslo ramlade jag av sängen (låg där uppe, hade Cicci under mig och Petra snett nedanför). Ramlade rakt ner på en papperskorg och sen över Petra som vaknade av att heffaklumpen kom farande, full som ett ägg. Sen hittade jag roliga tyskar och Ove hade röda öron!
Första gången i Polen fick jag mig en flygtur och missade sista chansen till marknaden (Mickes fel som inte drog med mig upp!!!)
Andra gången i Polen fick jag igen för gammal ost PLUS att efter ha varit på SPA där så vill jag ALDRIG mer bli masserad i Polen tack. 
Sen fick jag en trombon i huvet av en kille i orkestern. Vet fortfarande inte varför. =/

Tokigt nog blir det alltid en massa fylle. Sen är man ju inte riktigt med på när man ska sluta. Alltid jag som går och lägger mig sist. Och Petra så klart som håller ett öga på mig.
Minns sist när jag var full och glad i Stockholm och vi var på Spy Bar, då fick jag flipp och skulle dra en runda så hon följde snällt med för att inte släppa mig ensam och lika så när vi var i Oslo. Cicci gick och la sig men jag skulle givetvis hålla igång lite till så hon fick vara uppe ett tag till. =)
Bra med yttrar, dom finns där när lillstrumpan är på äventyr. Givetvis får hon ju inte följa med på ALLA äventyr... men ändå. =)

 Oslo 04, tror ni jag stod på huvudet!?
 Vem säng var så här tom och var var personen? Lalalaaaa
 Jag på flygtur i Polen 2007

Och ett klipp från Oslo 2006, lyssna på smällen som jag ger Cicci!!! =)


Ja, så ung och dum man varit. =P
Blir säkert bra denna gången också.

Wiiie, nu börjar jag bli helt trött i nöttan juh, så braaaaa!
Får berätta mer när jag kommer hem, det som berättas kan.
Det som händer på vattnet, stannar på vattnet... eller i alla fall, "det som händer i Falsterbo stannar i Falsterbo!!!" som Vladi brukar säga!

Peace out gungeligungtown.

Kommentarer
Postat av: Maria

massa tokigheter som vanligt :)

2007-12-13 @ 22:40:29
Postat av: Sara

lycka till:)

2007-12-14 @ 09:29:49
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0