Jultiderna

Vilken natt!!!
Fyllemannen numero uno har varit igång igen. Jag hade fått ett trevligt meddelande på min telefon i morse och när jag lyssnade på det skrattade jag så jag grät lite. Helt tokigt!
Smsade med denna tok till halv fem då det slutade i julsånger och då gav jag upp. Asså denna snubbe, jag fattar inte vad han vill haha. Eller jo, det gör jag visst men ÄNDÅ!!! Hahaha!

Men men.

Faaak vad skönt!
Äntligen över.
Tror nog att julen är den tid då jag absolut lider som mest.
Familjen... jag kan inte.
Svartfår svart får. Och är det inte det ena så är det givetvis det andra!

Har ändå överlevt även detta år, mycket med hjälp av Cicci som jag mer eller mindre gömt mig med. Bedövat oss...
Sen har det blivit en del fest också, jag har gömt mig i huvudet haha.

23 December.
Spenderade den med Cicci då vi lagade lite maod och bytade lulleklappar.
Efter mat och klapp så spelade vi lite sverigespel.

  
Jag med min klapp, Cicci med sin och Sverigespelet!

24 December.
Kalas i huvet.
Middag med släkten. Jidder.
Sen rymde jag.
Cicci kom hit och så blev det vin och onödigt vetande och lite mumie.

25 December.
Ja, förfest hos Cicci. Hamnade på Slagt.
Hemma klockan 8. Uuuh!
Har ju redan berättat! =p
 
Öl? Bobobeskumpa!!!

26 December.
Jobba halvt död. Uuuuh!
Fiesta på kvälla! =)

27 December.
Jobbade 08.00 - 22.00
Ett sista förväl. Supenhuvud!

28 December.
"Bästisarnas julefest"
Middag och klappar i Arlöv.
Jag och Cicci vimsade iväg för att vara på plats 18 i Arlöv. Middag, tacos så klart.
Sen skulle vi spela spel men det gick inge bra. Jag och Carro blev kinkiga på varandra över några regler.
Så det blev vattenfall i stället.
Nybörjaren Jocke hade nog lite svårt med reglerna. =)
Shit happends.
Sen spelade vi lita mer och sen efter lite tjaffs så däckade "barnet" och då satt vi vuxna och diskuterade literatur och samhällsfrågor. Vuxet!
Sen kilade jag och Cicci hem och då blev det fest i päran!

   
Smått uttråkad. Maod. Klappar! Vattenfall.
  
Som det ska va! Klappa? Vattenfall.

Två klipp tänkte jag också lägga in (av alla kvällens)

1. Komunikationen var inte riktigt på topp när Jocke skulle göra allt vi bestämt under spelet. Tog lite tid att komma fram till vad som skulle ske. Givetvis fick min rumpa också vara med en skvätt i början, men det bjuder jag på! ;)


2. Tyvärr är klippet på sniskan (fattar ju inte hur man vänder det) men detta är en helt insnöad Dalläning som pratar med julgranen. Orden som ska komma ut är "barr" på skånska.


Haha, ja jag säger då det.

29 December.
Vitlöksafton med vin on the side.
Hemmagjord kebab is the shit! Myspys hos Cicci och sen natthäng.

30 December.
Idag juh! Vad har hänt för spännande idag?
Hm, fläng i stan sen har jag inte gjort så möhe mer än att köpa en jacka och smycken och provat ett nytt rödvin. Naaajs!

Nyår i morgon. Tjoflöjt.
Allt ändrades på 2 röda idag så det blir inge Danmark längre men jag får i alla fall uppleva mitt 12-slag.
Litte bättre än förra året får jag hoppas då jag mest yrade och trodde att jag tände raketer.
Micke hade någon slags tårta som han ville att jag skulle hjälpa honom med. Jag tände fyr en gång och sen sprang jag iväg. Fattade inte att man skulle tända dom en och en haha.

Sen i år ska jag lyckas stå på mina fötter och inte på insidan av dom vilket jag också gjorde förra året, i REGN!
Var sjukt trött på klackarna och gjorde helt enkelt så att jag vände på mina fötter och höll på stuka dom båda två, men fan så skönt det var!

Och lyckligtvis så ska Cicci inte behöva hjälpa mig hem för att jag tjurar mitt på Stortorget i år.
I år ska vi ut! HELA vägen!

Vi får se vad som händer. Ser ni en förvirrad korv i morn så är det bara jag. =P
Ser helt knasig ut i mina nyårskläder. Not my kind of style heller. GAY!

Nä, detta avslutar vi med lite gay-techno och sen ska jag ta mig en chillpill och fetdäcka till American History X. Braaa film!!!

Peace out happy fucking new year town!


Kommentarer
Postat av: Sara

gott nytt r

2008-01-01 @ 20:54:29
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0