Jevla jag då!

Att man aldrig lär sig!
Jevla jag jevla!

Var ute i går, årets största utekväll? (tydligen)
Skulle absolut inte sticka hem senare än 2-3. Jo men tjeeeeena!
Halv 8 i morse kom jag hem, lagom bäng... Visste varken fram eller tillbaka.
Under en timme hann jag få av mig gårdagens smink och kladda på nytt (som inte alls ville fastna) och få på ett par sunkiga brallor och sen var det dags att bege sig till jobb. Fick dock åka med Jocke.
Klockan nio stod jag i köket och asgarvade åt en av cheferna som kallad mig "piggelin" Såg ju så fräsh ut. =)

Inte många rätt i huvet idag.
Får tacka Carro som stod ut med mig och underlättade svårigheter som hjärnkontoret inte riktigt kunde knäcka själv. TOKIGT!
Ett enkelt dilema idag.
Jag står och tittar på en vagn som står ivägen för var jag ska. Jag tittar och ser jättefundersam ut (enligt Carro)
Carro: Hur går det?
Jag: Asså jag skiter i detta, jag pallar inte mer, kolla nu den jevla vagnen som bara står i vägen och sabbar allt! Hur ska vi nu kunna komma in!?
Carro: Vi rullar ut den? Vi flyttar den eftersom den är i vägen?
Jag: Aaaah!

Sen fick jag värsta flabbnojjan och satt och skrattade för mig själv i en av kioskerna. Fast lite kul var det nog för jag hörde hur dom skrattade där ute! :P

Men men.

Vad hände nu igår....
Jag och Cicci började kvällen med att knåpa ihopa en middag och mysa med lite bobobeskumpa och sen spelade vi lita och förfestade hos henne.
Efter massa funderande kom vi fram att vi skulle dra till Slagt, kvällen till ära.
Åka lagom för att slippa megakön och kom in rätt lagom.

Får väl säga att det var en trevlig kväll. Inge mer.
Dansgolv som luktade spya och svett.
På tok för fulla småglin och jobbiga barköer.

Något som å andra sidan var trevligt var att man stötte på massa folk, sen LÄNGE tillbaka. Vissa kände man ju knappt ens igen och vissa kändes det som det kvittade om dom var där eller ej. (haaarlig inställning)
Lite donsande med den ena och lite med den andra så dök Rille upp, mitt i snurret med Klingeding. OMÖJLIG människa! Herreguuuud!
Sen for vi runt med Rille och tog några ärevarv här och där. Eller nåt och sen var det dags att kila. Vi hade ju sagt absolut senast 3...

Rille körde oss till Gustav där det blev ett litet maodstop... FYYYY!

Efter maoden skulle jag upp och möta Mr John som var och yrade på sitt håll denna kväll.
Gissa om vi inte kunde hitta varandra trots att vi stod på samma ställe fast på varsin sida om en buske. Helt fel blev det.
Sen kilade vi ner till Gustav där vi skulle fixa taxi. Egentligen till Cicci men det slutade med att vi betalade 100 spänn för att åka till Davidshall. Cicci fick ett litet frispel och sen kunde han ta sin taxi och dra. Vilket han gjorde.
Ingen taxi till Cicci där inte och hur hon löste det får jag väl veta sen när hon ringer för hon skulle sitta i Mr Johns port och uggla en stund.

En Mr som var askalas och däckade fick stå ut med en smått börjar-bli bakfull-jag.
Jag tyckte att han var oerhört kass som däckade så jag jävlades med att nypa honom i underarmen endast för att han skulle vakna till hela tiden. Orättvist att han ska sova när inte jag får!
Och så trevlig man kan vara som däckar direkt. Ingen trevlig dialog här inte utan GO NATT!
Visst, han gjorde nog bara världen en tjänst genom att däcka men detta snarkande!!! FY!!! =P
Men men, när han fnattat runt och kommit till ro (?) så tänkte jag att då kan jag kanske också hinna vila en stund men då var klockan 7 och han var inte blyg att berätta det (ja, asså larmet på klockan)
Så jag fick upp och hoppa utan ens minsta blund och lura upp det stackars fyllehuvet för att låsa.

Redan nu, små-trött.
Intresse... tsss.
Inte lööööönt!

Hem om för att sticka till jobb. En dag som aldrig verkade ta slut.
Fick den nobla äran att börja klockan 8 i morgon. Jippie :(
Min absolut sista dag för SSP på Jägersro.
Never again.
Sad sad situation.

Nä, nu ska jag göra en favorit från Gran Canaria, jag ska ta en hutt i korken till ramlösan för att sedan få tuppa av och inte vakna på måååånga timmar!

Peace out jevla aldrig-lära-sig-town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0