Irriterad!? Ditt fega *****!!!

Inte riktigt ilsken men smått irriterad.

I morse var jag lite förbannad och det uttryckte jag i ett sms till mamma där jag skrev något om "jävla klimateriekärringar"
Som svar fick jag; "Men Carolina, du måste förstå att dom vill dig bara väl."
Hell no!
Var på kontroll IGEN och nu får jag en sista vecka på mig att få rätt på möget. Skärpning!
Klart man blir irriterad, vill bara ha det avklarat och gå vidare.

Fick nyss ett samtal...
Var inte helt säker innan men nu är jag HUNDRA på att jag inte vill ha mer med denna person att göra.
Snacka skit gör vi väl alla mer eller mindre men att inte kunna stå för det är bara patetiskt!
Du får gärna tycka vad fan du vill om mig för tillfället eftersom just nu är du helt finito för min del. Du är nada i mina ögon. Ville först ringa och skälla ut dig efter noter men efter avslutat mitt samtal kom jag fram till att så eländig som du är i din ensamhet så har du redan vad du förtjänar. Och ska du få oss att tro att du trivs får du bättra på din övertalning.
Dessutom skulle du antagligen bara fitta ur under min konfontation. 
Som den fege skit som du är!

Tro fan man förlorar sina vänner!
Jaga mina!? Haha, det går ju riktigt bra hör jag. ;)

Det enda som är synd med denna situationen är att personen i fråga var någon som jag tyckte om väldigt mycket och såg upp till och framförallt, respekterade!
Hur man kan ändra sig så rakt av är något jag verkligen inte förstår.

Jag tog dina åsikter på allvar, men vem FAN är du att säga till mig vad jag ska göra när du inte själv kan ens uppföra dig som folk!?
 
Ne, sitt du i ditt elände. Ta en öl vettja! Det är du bra på!
Sitta och bli full och tro sig kung över alla. 
Visst, tro kan man ju alltid. ;)

Jag ansåg ett tag att du var en av dom som hade "allt"!
Tråkigt nog har du ju inget. Eller trivs du med dina materiella ting så lek med dom. Dom håller väl i alla fall längre än dina "vänskaper" har jag hört.
Rykten sprids alltid, folk är glada för att prata.

Vad fan har hänt med väldens män, dom beter sig som kärringar allihopa!
(kanske inte ALLA men ni förstår...)

Om man är vänner, ska man inte motarbeta motgångar?
Tss.

Vad är vänskap?
Någon man kan snacka skit om folk till och använda när det passar? Haha HA!

Med glädje kommer en nypa tråkighet?
Vet egentligen inte om detta är så tråkigt.

Nytt folk på ingång, rensa upp bland skiten och släng ut det gamla!
Ut med packet och in med den nya färska kärleken.
Sen om denna skulle vara äkta återstår att se. =)

Kommentarer
Postat av: Sara

ja..världen e inte rättvis

2007-12-03 @ 20:35:27
URL: http://lunaqueen.blogg.se
Postat av: Tazy

Haha, aja så illa är det inte. ;)
Synd om dessa patetiska småfolk bara.

2007-12-04 @ 00:10:39
Postat av: Sara

sant!!!!!!!!

2007-12-04 @ 18:49:15
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0