Braaa saker!

Lever fortfarande på en smått svävande känsla efter helgen.
En väldigt lyckad helg! Trots bakfyllan igår och trots den hårda jobbefredagen.

Fortsatt glädje idag då allt bara gått som smort. INGA TABBAR någonstans!!!
Happy happy happy!

Kontaktperson, SMIDIGT!
Kontroll, ingen förändring (TYDLIGEN) men trevligare. (jodå)
Jobba, SMACK!
Papper, AVKLARAT!
Hemlighet, SKITKUL!
Börjar Tazy få ordning på sig själv!? Neeee! =P

I morgon bli också en sån jobbig dag. Först jobba ute på Sege 8-15 (dom ville först ha mig där 7 men när dom såg mina ögon frågade dom om 8 var bättre) Möhe bäddre!
Sen direkt till Jägers,16-23 ca. Somnar man gott i morgon också.

Det enda jag kan klaga på idag är min förmåga att säga så KORKADE saker ibland. Jag vet verkligen inte ens varför jag säger det!?
Har verkligen grodor i munnen!
Ofta tittar folk frågande på mig och undrar om jag ens är med i verkligheten. Hm, ibland är jag väl med.
Inte alltid dock.
Nu får Carolina lära sig att hålla flabben om hon inte har något vettigt att säga!
Truten behöver inte gå för att det SKA vara så!
Likaså att jag måste lära mig att tänka tystare! Shyyy!
Seriöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0