Arbetslös!

Från och med nu, klockan 22 ikväll så blev jag arbetslös (efter en dag på 14 timmar).
Dock anställd ännu men jag har inget jobb haha!
Så toookigt!

Men inge att lipa över.
Nya tag den 6:e.
Blev frågad idag om jag kunde tänka mig att jobba i serveringen det nya året för det nya företaget.
Prova kan man ju alltid. Utvecklas?
Vi får la seeee!

Nu ska jag vara arbetslös några dagar, minst året ut hade jag tänkt mig och sen får vi se vad det nya året bjuder på. ;)

Som chefen sagt, vi har ett år på oss att göra vad vi vill sen samlar han ihopa gänget igen och då ska vi ta över den nya arenan. Mo haha!

Saknar redan.
Saknar.

More to tell...

Bye bye for now.

Några halvkuliga saker jag hittade på systers sida.
Lite b (gay) men vadfan, jag är ju arbetslös! =)


Öppna din SMS inkorg..
Tryck neråt fem gånger.
Öppna sms:et och läs.

Detta är ditt svar på första frågan.
Upprepa på nästa fråga, osv.


Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Oj,är det så illa?! Men tror du att du lever så pass mycket att du kan ta dig hit senare idag ändå? Pöss

Vad gillar folk bäst hos dig?
Jag vet inte. Ångrar mig varje gång. Men överlever gör jag väl. Sov så gott. Hör av dig imon om du hinner. Älskar dig massa. Natti

Vilken raggningsreplik faller du för?
Men jag vill ju dansa med dig i natt. puss

Vad var det första du sa imorse?
Jepp, nu är jag hemma. Kom hit om du lyckas ta dig ifrån den där båten. =)

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Jamen en annan båtkväll? Nu ska jag sova. Jag har bränt mitt öra. Dansa en runda kasedans som man gör på Malmöfestivalen så kanske det livar upp dig! Puss bästo

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
"Det är du och jag Alfred! Ja det är du och jag Emil"

Så vad säger du under förspel?
Jamen sov du så ses vi på kvälla. Ska vi dela en bag in box? Jag kan handla i så fall.

Och efteråt?
Du är ju helt förvirrad.

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Okidoki

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Tomte tackar jag för. Var full och hade nog lite problem med mobilen. Svårt med sånt ibland när man druckit.

Och näst sista. Dina innersta tankar?
E du själv

Sista. Vad sjunger ditt favoritband om?
God morgon... Har du sovit på jägers nu igen??? Hahaha.



Dags att radera lite sms kanske?
Jag tror!


Peace out nörd-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0