Tott (fast inte utan Knoll!)

Knoll och Tott, det är vi det. "Carro och Carro, jobbigast tillsammans!" =)
Carro (Tazy) - Snubbla ofta!  vs.
Carro (Fidelee) - Trill i trappan!
Det är vi!

Knoll & Tott är tydligen vad chefterna kallar oss uppe på kontoret (där alla chefterna för dom olika områdena sitter). Allmännt känt nu. =P Fast Humle & Dumle kallas vi också, mest av lagerkillen Ronny. För haarlig gubbe. Inte första kvällen Ronny!!!

Har varit intensiva dagar på jobb nu. Jobbat 8 dagar i rad (10 av 9 dagar) då tisdagen var en dag på 16 helvetiska timmar. Såååå skönt nu när det är över.
Semester igen =) Nöjjer mig nu med mina tre dagar i veckan. Lagom.

Sjukaste av alla dagarna var helt klart tisdags, jobbade som sagt över 16 timmar.
Började dagen på lagret och bossade runt och sen på eftermiddagen var det dags att dra upp i kiosken och öppna. 4 överspeedade brudar. HELL YEAH!
Härligt när man får välja sin egen personal =) Sen hade vi två nya. Dock något äldre än vad dom brukar vara.
Sammanlagt var vi alltså 6 stycken, tjejmaffian plus 2 nya.

    En vanlig dag på jobb ;)

Nu kanske jag ska byta permanent. Stå i en av utebarerna men ändå ha kvar kiosken... Jag vill inte, trivs ju med mina stammisar. =)

Vad har mer hänt.
Fredags blev full rulle. Middag och spel hos Carro, lite förfestande. Just det, blonderade ju Jösse =)
Jävla Caerro, skrämde skiten ur mig varje gång jag kom ut från toaletten. Ena gången blev jag så rädd så jag grävde in mina naglar i handen på henne haha. Jag vet inte hur många gånger jag denna veckan hoppat i luften och skrikit dödskrik. Värst på jobb när Zorran skrämde mig så jag hoppade 10 meter i luften skrikandes som en liten flicka haha. Typiskt!(ala ko style)

Men men, sen kilade jag och Petra in i stan, skulle egentligen till CubaCafé men det slutade med en timme på Crown (där det hände grejjor utanför, skott mot nån polis eller vad det var)
Sen körde vi bort till Stortorget och avslutade med några timmar på HeartBreake. Donselidons.
Sen kilade vi in en sväng inom Mackedonkan och hälsade på.
Hemma vid 6, ganska lagom.

       
Maod, färgning, wii och lite make up.
 
Lördagen var en mysedag hemma. *smaaaajl*

Söndag, igår...
Var hemma hos Dennis och hollade hans nya lägenhet. Massa najs, eller denblir säkert när den är klar. sen flyttade vi kylskåp och drack öl och sen gick jag hem.
 På kvälla var vi nere på CubaCafé och donsade lite salsa. Jag och Petra. Hittade Anna och Jessica där och sen lurade vi dit Micke. Efter lagom för mycket så körde Micke mig hem, från Folkets park, JÄTTELÖNT!!!
Sen somnade man fetgott!

 

Idag var jag och Cicci på vift i stan. Shoppa el grande! Nytt, nytt nytt!
Sen köpte vi trisslotter, måste vinna pengar nu när vi ska utoch resa =)
Cicci vann 20 spänn och jag 205, inte illa! :D
Fortsätter vi  på detta sättet så blir det nog en lyckad månad när vi reser =)

Sen kilade vi hem till henne och solade och käkade tacos. Alltid tacos hos Cicci.
Sen fick det bli hemfärd.
Jobba tidigare i morgon och nu är et snack om att kanske sticka ut till Lomma ett par timmar innan för sol och bad =)

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0